dodano: 2010-12-14 14:24 | aktualizacja:
2010-12-14 14:42
autor: Janusz Sulisz |
źródło: TVN.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Premium TV to odpowiedź na potrzeby kanałów nie posiadających własnych sił sprzedażowych, a chcących podkreślać jakość swojego produktu. W tym obszarze Grupa TVN ma spore doświadczenie sprzedając z powodzeniem swoje kanały m.in. TVN24, TVN Style. Dla Grupy TVN jest to wejście w bardzo dynamicznie rozwijający się segment rynku oraz wzmocnienie oferty reklamowej – powiedział Andrzej Karasowski, szef Premium TV.
Telewizja Puls jest jedną z siedmiu ogólnopolskich stacji naziemnych, dociera obecnie do 82,7% gospodarstw domowych, a wraz z procesem cyfryzacji jej zasięg powiększy się do 100%. Telewizja Puls znajduje się w pierwszej dziesiątce polskich stacji telewizyjnych i jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się stacji w Polsce.
W roku 2010 Telewizja Puls w obszarze sprzedaży czasu antenowego współpracowała z
At Media. W jego portfolio była największą stacją pod względem udziału w rynku oglądalności i możliwości budowania zasięgu w kampaniach reklamowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.