reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Główne stacje telewizyjne tracą widzów

dodano: 2011-02-02 10:14 | aktualizacja: 2011-02-02 12:17
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: Press

Główne stacje TV.jpg Główne telewizje: TVP1, TVP2, TVN i Polsat wciąż tracą widzów. W styczniu tego roku ich łączny udział w grupie komercyjnej spadł poniżej 60%. Stacje straciły także w grupie ogólnej. Liderem w grupie 4+ nadal jest TVP 1 – z udziałem w rynku 20,3% (w styczniu ub.r. 21,7%). Drugie miejsce zajmuje TVP 2 14,7% (w ub.r. 15%), trzecie TVN13,6% (13,8%), a czwarte Polsat12,8% (13,7%). W sumie główne telewizje miały w styczniu br. 61,4% udziału w rynku (spadek z 64,1% w styczniu ub.r.).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W grupie komercyjnej (16-49 lat) największy udział – 16,5%–  także zanotowała Jedynka (w ub.r 17,9%), następne były Polsat i TVN, które miały po 14,7% (w ub.r odpowiednio 15,9% i 14,9%). Łącznie telewizje w tej grupie zanotowały 59,3% udziału w rynku (wobec 62,4% w styczniu 2010 r.)

Dane: Nielsen Audience Measurement.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

SAT Kurier - 11-12/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 11-12/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...