Aż 111 milionów widzów obejrzało w amerykańskiej telewizji Foxmecz o Super Bowl - finał ligi futbolu amerykańskiego NFL. Jest to rekordowa ilość, przed rokiem finałowe spotkanie śledziło 106,5 mln telewidzów. Ciekawostką jest, że wcześniej na czele rankingu oglądalności amerykańskiej telewizji (aż przez 27 lat) uplasował się ostatni odcinek serialu „M.A.S.H.”.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W tym roku cena 30 sekund czasu reklamowego w trakcie transmisji finału NFL sięgała aż 3 milionów dolarów. Spoty wykupiło kilkudziesięciu reklamodawców, praktycznie w każdej przerwie pokazywano reklamy producentów samochodowych.
Oczywiście swoje reklamy podczas tak ogromnej oglądalności chciałyby pokazywać wszystkie firmy lecz to nie taki łatwe, bo najpierw trzeba przypaść do gustu stacji telewizyjnej Fox. W tym roku zgody nie uzyskała np. reklama portalu internetowego "Jezus nienawidzi Obamy" (jesushatesobama.com)., o której można przeczytać tutaj.
W tegorocznym meczu o Super Bowl Green Bay Packers pokonali Pittsburgh Steelers.
W Polsce finał ligi futbolu amerykańskiego NFL transmitowała telewizja Polsat Sport.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.