dodano: 2011-02-10 15:09 | aktualizacja:
2011-02-10 15:56
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: Qsnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Udziały w rynku - styczeń 2011 (grupa 4+):
1.
Eurosport 0,73% (o 17% mniej niż przed rokiem)
2.
Polsat Sport 0,38% (spadek z z 0,74%)
3.
TVP Sport 0,31% (wzrost o 64%)
Miejsca poza podium zajęli kolejno: Polsat Sport Extra, CANAL+Sport, Eurosport 2, Extreme Sports, Sportklub, Orange Sport Info, Polsat Futbol, ESPN Classic i CANAL+ Sport 2.
Czołówka wyglądała identycznie także w grupie widzów między 16 a 49 rokiem życia -
Eurosport przed
Polsatem Sport i
TVP Sport. Liderem wzrostu także okazał się kanał telewizji publicznej.
Dane: Nielsen Audience Measurement
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.