dodano: 2011-02-14 12:21 | aktualizacja:
2011-02-14 12:32
autor: Anita Dąbek |
źródło: At Media
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Projekt
Czwórka - Radio na Wizji zakłada szeroką interakcję z odbiorcami – osobami w wieku 24-39 lat. Grupę docelową tworzą ludzie nowocześni, preferujący aktywny styl życia, podążający za trendami. Każdy może wziąć udział w programie za pomocą wiadomości SMS, e-mail, portali społecznościowych lub komunikatora Skype.
W ramówce Czwórki Polskiego Radia jest miejsce zarówno dla skowronków, jak i dla sów. Program
„Poranek” jest propozycją dla tych, którzy lubią i/lub muszą zaczynać dzień wraz z końcem ciszy nocnej;
„W cztery oczy” z pewnością polubią zwolennicy ekspresji; na
„Stacji kultura” powinni zatrzymać się ci, którzy lubią podróże po kulturze;
„Pod lupę” bierzemy tematy popkulturowe i lifestylowe;
„Czwarty wymiar” to idealne miejsce dla miłośników nowych technologii, a
„Cztery: gramy” – to idealna audycja dla ciała i dla (d)ucha. W Czwórce nie brakuje również audycji muzycznych oraz koncertów na żywo - tych bardziej i mniej znanych artystów.
Czwórka - Radio na Wizji to 53. stacja w portfolio
At Media. Stacja będzie dostępna w pakietach GRP: At Max, At Max Young, At Your Choice, At Single (Young) oraz pakietach spotów i wg sprzedaży cennikowej. Stacja oferuje też współpracę przy akcjach specjalnych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.