dodano: 2011-02-28 13:53 | aktualizacja:
2011-02-28 14:51
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: Polsat
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Telewizja Polsat w lutym w grupie komercyjnej (16-49) zanotowała wynik na poziomie
16,01% i poprawiła tym samym wynik z lutego 2010 roku. W grupie wszystkich oglądających
Polsat zanotował udział na poziomie
13,98% i jako jedyna stacja ogólnopolska poprawiła swój udział w rynku w stosunku do zeszłego roku.
Luty okazał się także dobrym miesiącem
dla kanałów tematycznych Polsatu, które poprawiły swój udział w rynku telewizyjnym. Kanał informacyjny
Polsat News w lutym 2011 roku w grupie (16-49) zanotował
wzrost oglądalności o 100%, czyli podwoił udziały w rynku telewizyjnym i osiągnął poziom 0,6%, a w grupie 4+ zanotował wzrost o 56% i osiągnął poziom 0,70%. Kanał lifestylowy
Polsat Cafe poprawił swój wynik
o ponad 60% i zanotował udziały w rynku na poziomie 0,29% w grupie (16-49), a w grupie wszystkich oglądających kanał poprawił swój udział w rynku
o ponad 70% i osiągnął 0,24%. Wzrost widowni zanotował także kanał dla mężczyzn
Polsat Play, który w grupie (16-49) w lutym osiągnął poziom 0,26% i poprawił swój wynik
o ponad 50%. Oglądalność poprawił także
Polsat Sport, który osiągnął poziom 0,53% grupie (16-49) i był
sportową stacją numer jeden w tej grupie wśród abonentów
Cyfrowego Polsatu.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.