dodano: 2011-03-10 12:51 | aktualizacja:
2011-03-10 13:00
autor: Paulina Nietrzpiel |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Również w grupie widzów w wieku 16-49 lat
„Wiadomości” TVP1 zdecydowanie wyprzedzają inne telewizyjne programy informacyjne W tej kategorii udziały wyniosły
30,1 proc. a widownia kształtowała się na poziomie
1 mln 629 tys. Na drugim miejscu znajdują się
„Fakty” TVN z wynikiem
4 mln 192 tys. widzów i
31,8 proc. udziałów w rynku w grupie 4+ oraz
1 mln 365 tys. widzów i
27, 9 proc. udziałów w rynku w grupie 16-49.
Wyniki te wskazują przewagę
„Wiadomości” nad programami informacyjnymi konkurencyjnych stacji.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.