dodano: 2011-03-19 21:54 | aktualizacja:
2011-03-21 10:48
autor: Janusz Sulisz |
źródło: media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Zmieniliśmy formaty programów, dzięki czemu zyskaliśmy stałych i lojalnych widzów. Główną zmianą w całej ramówce jest to, że postawiliśmy na aktywny kontakt z widzem. Dzięki temu taki program jak „Discostacja” przeżywa swój rozkwit, co potwierdzają cotygodniowe, rekordowe wyniki oglądalności, a także rosnąca liczba fanów i ich pozytywne opinie. Łatwo można to sprawdzić zaglądając na takie portale, jak Facebook czy Nasza Klasa - komentuje Agnieszka Bobrukiewicz, nowy dyrektor programowy iTV.
-
Telewizja iTV stawia od początku swego istnienia na interaktywność. Chcemy to jeszcze bardziej wzmocnić, dlatego poza zabiegami czysto emisyjnymi wraz z każdym nowym projektem uruchamiane są działania wspomagające tj.: każdy program ma swój profil na popularnych portalach społecznościowych, gdzie widzowie mogą podzielić się swoimi uwagami - dodaje.
Stacja powołała
Impresariat iTV, który ma promować nowe talenty i zapewniać artystom pracującym na jej rzecz fachowy i profesjonalny management. Poza początkującymi piosenkarzami Impresariat ITV opiekuje się już znanymi artystami, jak np.: aktorka i wokalistka
Aleksandra Nieśpielak.
iTV stale inwestuje w nowe formaty. W marcu na antenie zagości
nowy program o tematyce lifestylowej. Wśród nowości programowych pojawił się po raz pierwszy na antenie muzyczny program rozrywkowy
„ZIBO Specjal-lista”, adresowany do osób interesujących się różnymi gatunkami muzyki.
Stacja umieściła kanał iTV na portalu
YouTube. Specjalnie dla widzów powstał
klub EZO, w ramach, którego organizowane są systematyczne spotkania z wróżbitami i wróżkami.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.