reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

„Ojciec Mateusz” liderem, „Instynkt” przegranym

dodano: 2011-03-21 10:18 | aktualizacja: 2011-03-21 12:36
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: presserwis

Główne stacje TV.jpg Serial ”Ojciec Mateusz”, emitowany w czwartki o godz. 20.30 w TVP1, daje stacji średnio 34,3 proc. udziału w rynku i pozycję lidera. Po trzech odcinkach wiosennej edycji serial przyciąga do Jedynki średnio 5,7 mln widzów – 900 tys. więcej niż w tym okresie 2010 r. Zupełnie inaczej sprawa wygląda w przypadku serialu kryminalnego ”Instynkt” w TVP2, który po trzech odcinkach przegrywa z konkurencją.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
”Ojciec Mateusz” pobija TVN, którego udział w tym czasie wynosi 17,7 proc. (końcówka ”Na Wspólnej”, ”W-11”), TVP 2 - 10,7 proc. (”Barwy szczęścia” i powtórki ”Doktora House’a”), a także Polsat - 10,3 proc. (serial z cyklu ”CSI”, początek ”Hotelu 52”).

W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49) serial Jedynki także wygrywa z konkurencją lecz jego przewaga jest już mniejsza. ”Ojca Mateusza” wybiera w tej grupie 27,8 proc. widzów, podczas gdy udział TVN wynosi 17,5 proc., Polsatu – 13,3 proc., a Dwójki – 11,8 proc.

Sporą widownię gromadzą od początku tego sezonu również nadawane w niedziele o godz. 17.30 powtórki ”Ojca Mateusza”. Ogląda je średnio 4,5 mln osób i dają  TVP1 32,7 proc. udziału w rynku.

Natomiast ”Instynkt” nadawany od 3 marca, w czwartki o godz. 21.45. w Dwójce - po trzech odcinkach ma średnio 1,6 mln widzów. TVP2 w czasie jego emisji ma średnio 12,4 proc. udziału w rynku, to mniej niż programy konkurencyjnych stacji. Liderem tego pasma jest Jedynka z udziałem 21,3 proc. (”Sprawa dla reportera”, pasmo filmowe), następnie Polsat - 18 proc. (seriale ”Hotel 52” i ”Szpilki na Giewoncie”) i TVN z udziałem 12,7 proc. (pasmo filmowe).

Serial przegrywa z konkurencją również w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49), w której wybiera go 12,3 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję. Liderem jest tu Polsat z udziałem 20,7 proc., potem TVP1 i TVN – po 14,7 proc.

Dane: Nielsen Audience Measurement


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2 HEVC DI-WAY 2020 Mini

Mini odbiornik DVB-T/T2 z HEVC/H.265 marki DI-WAY z trybem hotelowym...

99 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...

Google TV Next 4K Stick HDMI

Google TV Next 4K Stick HDMI to ciekawy i wydajny...

339 zł Więcej...