"Demokracja jest tak silna jak jej media" - to hasło nowej kampanii prowadzonej przez niemieckie telewizje publiczne ARD i ZDF, która wykorzystuje wizerunek premiera Włoch i magnata prasowego Silvio Berlusconiego. Rozpoczęta kampania ma na celu reklamować niezależność mediów i ich ogromne znaczenie we właściwym relacjonowaniu kampanii wyborczych.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Berlusconi jest właścicielem największej we Włoszech grupy medialnej Mediaset, co w oczywisty sposób wpływa na obiektywizmy prezentowanych wiadomości oraz programów publicystycznych.
ARD i ZDF pragną propagować obiektywizm i rzetelne prezentowanie informacji, zapewniają również, że będzie to ich główną ideą w informowaniu o wyborach w Saksonii-Anhalt, Badenii-Wirtembergii oraz Nadrenii-Palatynatu, które mają się odbyć w tym roku.
Kampania ma także na celu uświadomić społeczność, która nadal nie rozumiem, że skoro płaci za media, to ma prawo do niezależnego relacjonowania wydarzeń politycznych.
Główne hasło kampanii to "demokracja jest tak silna jak jej media".
Kolejny plakat w kampanii ukazuje zdjęcie z ostatnich wolnościowych rewolucji w północnej Afryce.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.