reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Polsat liderem na półmetku wiosennej ramówki

dodano: 2011-04-18 10:26 | aktualizacja: 2011-04-18 11:30
autor: Paulina Nietrzpiel | źródło: Polsat

logo polsat Telewizja Polsat jest liderem w grupie komercyjnej 16-49 na półmetku sezonu wiosennego. W okresie od 28.02 do 10.04 stacja osiągnęła średni wynik w tej grupie na poziomie 17.21%. Polsat jako jedyny z dużych stacji poprawił wynik w stosunku do okresu analogicznego sprzed roku o prawie 1.2 punktu procentowego. Polsat poprawił również swoje wyniki w innych grupach; w grupie 4+ o 5.5%, wśród abonentów Cyfrowego Polsatu o 8.6%, a wśród abonentów CYFRY+, zanotował względem ubiegłego roku, rekordowy wzrost o 163%.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Najsilniejszymi pozycjami Telewizji Polsat w wiosennej ramówce są nowy talent show Tylko muzyka. Must be the music, który średnio przyciąga 30% widzów w grupie 16-49. Popołudniowe pasmo z nową produkcją Trudne sprawy (średnio 26% w grupie 16-49) w skład którego wchodzą również: Pierwsza miłość (25.6%), Dlaczego ja (25%), Malanowski i partnerzy (24.5%) oraz popołudniowe Wydarzenia (22.6%).

Polsat pozostaje również zdecydowanych liderem w grupie 16-49 w czwartkowe wieczory (21.00-23.00), dzięki dwóm serialowym produkcjom - Hotel 52 (19%) i Szpilki na Giewoncie (24.2%).

dane Nielsen Audience Measurement


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...