reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

2011: Nowy kanał od Discovery dla Polski

dodano: 2011-04-25 12:33 | aktualizacja: 2011-04-26 10:27
autor: Janusz Sulisz | źródło: Gazeta Prawna

Discovery Communications Discovery Communications planuje m.in. większe wydatki na produkcje lokalnych programów, w tym w Polsce. W 2011 roku chce umocnić swoją pozycję. W związku z tym planuje wydatki na lokalne produkcje. Nadawca przeznaczy w tym roku 1 mld dol., z czego jedna trzecia trafi poza USA. Mark Hollinger, prezes Discovery Networks International, powiedział dla „Gazety Prawnej”, że Polska będzie jednym z krajów, w których planowany jest istotny wzrost budżetu.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wśród nowych przedsięwzięć tego nadawcy w Polsce znajdą się: lokalna wersja reality show „Don’t tell the bride” (Nie mów pannie młodej), w której pan młody musi przygotować ślub. Nie tym na pewno się nie skończy. Przynajmniej jeden nowy kanał może się pojawić w 2011 roku w Polsce, jednak Hollinger podkreśla, że żadna decyzja jeszcze nie zapadła.

W Stanach Zjednoczonych, wraz z Sony, nadawca uruchomił kanał 3D 3net, program dla mężczyzn Velocity, a także prowadzoną przez Oprah Winfrey sieć OWN. Polski rynek brany jest pod uwagę w pierwszej kolejności, jeśli chodzi o ekspansję naszych kanałów, powiedział Hollinger. Kanał 3net pojawi się na kolejnych rynkach, o ile będzie na niego zapotrzebowanie.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX Q

Homatics BOX Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

319 zł Więcej...

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...