dodano: 2011-04-25 12:33 | aktualizacja:
2011-04-26 10:27
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Gazeta Prawna
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Wśród nowych przedsięwzięć tego nadawcy w Polsce znajdą się: lokalna wersja reality show
„Don’t tell the bride” (Nie mów pannie młodej), w której pan młody musi przygotować ślub. Nie tym na pewno się nie skończy.
Przynajmniej jeden nowy kanał może się pojawić w 2011 roku w Polsce, jednak Hollinger podkreśla, że żadna decyzja jeszcze nie zapadła.
W Stanach Zjednoczonych, wraz z Sony, nadawca uruchomił kanał 3D
3net, program dla mężczyzn
Velocity, a także prowadzoną przez Oprah Winfrey sieć
OWN. Polski rynek brany jest pod uwagę w pierwszej kolejności, jeśli chodzi o ekspansję naszych kanałów, powiedział Hollinger. Kanał 3net pojawi się na kolejnych rynkach, o ile będzie na niego zapotrzebowanie.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.