dodano: 2011-08-10 18:00 | aktualizacja:
2011-08-16 16:35
autor: Janusz Sulisz |
źródło: rapidtvnews
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Moim celem jest stać się zauważalną trzecią siłą na niemieckim rynku komercyjnej telewizji - powiedział Thoma.
Według Thomy, wstępne inwestycje (około 30 mln euro w ciągu pierwszych dwóch lat) i poszukiwanie inwestorów, w tym w Stanach Zjednoczonych, są obecnie w toku. Potencjalnymi inwestorami są zarówno osoby fizyczne, jak i spółki private equity. Usługa ma być finansowana z reklam i sponsoringu.
Planem jest, by
Volks-TV zapewniał programy regionalnych kanałów, takich jak
TV.Berlin, Hamburg 1 i NRW.TV. Negocjacje z nadawcami są na bardzo zaawansowanym etapie, powiedział Thoma. Na początku techniczny zasięg wyniesie 11 mln gospodarstw domowych, a celem jest osiągnięcie zasięgu 16 mln gospodarstw domowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.