dodano: 2011-09-12 10:30 | aktualizacja:
2011-09-13 14:29
autor: Anita Dąbek |
źródło: Przegląd Sportowy/media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Do piątkowego popołudnia liczba zamówień telewizyjnej transmisji walki Adamek - Kliczko w
PPV przekroczyła
100 tys. Z kolei w sobotę zainteresowanie walką było także duże, że infolinia CYFRY+ zanotowała poważne przeciążenie. Na połączenie z konsultantem klienci czekali nawet po kilkadziesiąt minut. Nie działał także system do zmawiania walki przez Internet.
Walkę w systemie PPV mogli zamawiać abonenci
Cyfrowego Polsatu, CYFRY+ oraz kilku sieci kablowych (m.in.
UPC Polska, Vectra, Multimedia Polska, Toya, Inea, Asta-Net). Koszt transmisji w PPV wynosił
około 40 zł.
-
Nadawcy należą do grona wygranych, bo debiut systemu pay-per-view w Polsce to zdecydowany sukces. Liczba subskrybentów zamawiających walkę w cyfrowych platformach i kablówkach przerosła najbardziej optymistyczne wcześniejsze szacunki i otwiera drogą do, zupełnie innego niż do tej pory, finansowania sportów walki w Polsce - skomentował na łamach „Przeglądu Sportowego” Marian Kmita, szef sportu w Telewizji Polsat.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.