dodano: 2011-09-13 14:29 | aktualizacja:
2011-09-13 14:36
autor: Anita Dąbek |
źródło: TNS OBOP/gazeta.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Co najmniej jedną minutę walki śledziło przed telewizorami
1,4 mln Polaków. Stacja
RTL uzyskała w czasie transmisji 15 proc. udziałów w rynku (pasmo godzinowe 23:05-23:50). Widownię programu tworzyli przede wszystkim mężczyźni (65 proc). Co więcej blisko połowa widzów (48 proc) pochodziła z miast powyżej 100 tys. mieszkańców. W dniu gali bokserskiej stacja RTL uzyskała najwyższe udziały w polskim rynku telewizyjnym w historii pomiaru telemetrycznego TNS OBOP – 1,56 proc. Dla porównania średnie dzienne udziały RTL na polskim rynku w 2011 r. wynoszą 0,05 proc.
Dodatkowo, według nieoficjalnych danych serwisu Gazeta.pl, walka Adamek - Kliczko przyciągnęła
ok. 200 tys. klientów w systemie
PPV.
Cyfrowy Polsat sprzedał podobno ok. 100 tys. pakietów, CYFRA+ mówi o kilkudziesięciu tys. klientów, Vectra - o kilku tys.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.