reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

W Nowy Rok prawie 40 proc. widzów oglądało TVP

dodano: 2012-01-03 10:11 | aktualizacja: 2012-01-03 10:13
autor: Anita Dąbek | źródło: TVP

TVP 2012 rok dobrze rozpoczął się dla telewizji publicznej. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że noworoczne propozycje TVP przyciągnęły uwagę aż 39,4 proc. telewidzów w grupie 4+. Największe udziały miała tradycyjnie Jedynka – 20 proc. zaś Dwójka – 13,8 proc. Duże średnie dzienne udziały uzyskała TVP Info – 3,5 proc. dystansując TVN24 ( 2,2 proc.), podobnie jak w Święta Bożego Narodzenia.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
1 stycznia 2012 r. Telewizja Polska zaczęła korzystać z badań widowni prowadzonych przez pracownię Nielsen Audience Measurement, a więc takich samych, z jakich korzystały już stacje konkurencyjne. Pomiarem będą objęte nie tylko główne anteny TVP, ale też kanały tematyczne i programy nadawane w oddziałach terenowych Telewizji Polskiej. Dzięki badaniom NAM telewizja publiczna będzie mogła m.in. precyzyjniej określić widownię programów regionalnych i kanałów tematycznych.

W Nowy Rok najchętniej oglądanym programem w Polsce była „Jaka to melodia?”, gromadząc 5 327 tys. osób. Wyniki udziałów w rynku widowni wskazują, że ta pozycja Jedynki zainteresowała ponad jedną trzecią osób mających w tym czasie włączony telewizor. Dużą widownię miały programy informacyjne TVP1. „Teleexpress” zgromadził 5 215 tys. osób (udziały 35,2 proc.), a „Wiadomości” 4 741 tys. - udziały 27,7 proc.(dla porównania „Fakty” TVN – 4 091 tys.). Z kolei „Panorama” TVP2 przyciągnęła uwagę 3 416 tys. widzów. W Dwójce chętnie oglądano także film „Asterix na Olimpiadzie” (2 863 tys. widzów).

W zróżnicowanej ofercie TVP nie mogło zabraknąć transmisji „Koncertu Noworocznego z Wiednia”, który w Nowy Rok o godz. 12.15 powrócił na antenę Dwójki. Koncert wiedeński tradycyjnie cieszył się powodzeniem nie tylko melomanów, gromadząc aż 1 307 tys. odbiorców.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...