Zarząd Telekomunikacji Polskiej 29 marca br. podjął decyzję o rebrandingu całości usług stacjonarnych. (więcej tutaj) Oznacza to, że Orange stanie się marką handlową wszystkich produktów i usług TP do końca drugiego kwartału 2012 roku. Zmiana marki przygotowywana była od dłuższego czasu. Obecnie zapowiada ją kampania reklamowa z udziałem Serca i Rozumu, czyli głównych postaci promujących dotąd markę TP.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Rebranding całości usług stacjonarnych TP na Orange zapowiada kampania reklamowa z udziałem Serca i Rozumu, czyli głównych postaci promujących dotąd markę TP. W spocie telewizyjnym Serce i Rozum pakują swój dobytek na wóz, który ciągnie mysz. Zabierają ze sobą także Panią Piloto, Panią Laptopo, Panią Telefono i owcę poliglotkę Dolores. Dojeżdżają razem do Krainy Orange, gdzie z transparentem Witamy w Orange witają ich stworki znane z reklam Orange. Wkrótce można spodziewać się kolejnych spotów, zapewne równie zabawnych.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.