dodano: 2012-04-16 13:07 | aktualizacja:
2012-04-16 13:13
autor: Anita Dąbek |
źródło: TP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
–
Nowa marka pokazuje naszą gotowość na nowe wyzwania. Wielokrotnie podkreślałem, że naszym celem jest stworzenie unikatowej oferty dla klientów pod jedną marką Orange. Żyjemy w czasach cyfrowej rewolucji i wszystko, co tak długo wydawało się niemożliwe stało się faktem. Kluczem do tych zmian jest konwergencja i jestem dumny, że Orange jako pierwszy oferuje dziś klientom usługę w kategorii Open. Usługa Orange Open to rozmowy stacjonarne i komórkowe, ultraszybki internet na biurku oraz dostępny w całej Polsce internet mobilny. A do tego telewizja i rozrywka na wszystkich możliwych urządzeniach: telewizorze, komputerze, tablecie i komórce – mówi Maciej Witucki, prezes Orange Polska.
Poza dostępem do konwergentnej oferty
Orange Open już wkrótce zaproponowane zostanie każdemu klientowi oglądanie tych samych programów telewizyjnych i filmów w telewizorze, na komputerze, tablecie i telefonie. Przygotowano też specjalne promocje, np. 1000 minut na powitanie w Orange,
nielimitowane połączenia międzynarodowe z FunPackiem HD oraz dostęp do atrakcji zarezerwowanych do tej pory dla klientów usług mobilnych, takich jak
loteria biletów na UEFA EURO 2012™, Środy z Orange i Orange Warsaw Festival.
Propozycje to również szeroko rozumiane wsparcie edukacji internetowej, zwłaszcza w małych miejscowościach. Na preferencyjnych warunkach dostarcza się Internet do ponad 10 tys. szkół. TP aktywnie uczestniczy w przekształcaniu publicznych bibliotek gminnych w nowoczesne centra informacyjne oferując bezpłatny Internet dla ponad 3,5 tys. placówek.
Teraz dołącza kolejny projekt,
50 Pracowni Orange, czyli nowoczesnych, multimedialnych centrów cyfrowych w miejscowościach do 20 tys. mieszkańców, z których będzie można korzystać bezpłatnie. Pracownie Orange uzyskały patronat Magdaleny Gaj, prezes UKE.
–
Jesteśmy wiodącym dostawcą usług na polskim rynku. Powiększamy wielką, międzynarodową rodzinę Orange, z której usług na 5 kontynentach korzysta 226 mln klientów. Orange jest uważana za jedną z najbardziej innowacyjnych marek i posiada jeden z najwyższych wskaźników rozpoznawalności. W 2011 roku została uznana za 36 markę w globalnym rankingu Millward Brown Brand, a jej wartość została oszacowana na 17,6 mld USD. To marka godna zaufania, przyjazna i nowoczesna – czytamy w komunikacie prasowym Telekomunikacji Polskiej.
Więcej na temat nowości w Orange TUTAJ
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.