dodano: 2012-04-26 11:34 | aktualizacja:
2012-04-29 16:16
autor: Anita Dąbek |
źródło: Orange Polska
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Odnosząc się do wyników Orange Polska za pierwszy kwartał 2012 roku,
Maciej Witucki, Prezes Zarządu, stwierdził:
Pozytywny rozwój wydarzeń w pierwszym kwartale jest obiecujący dla przyszłości Orange Polska. Dzięki wysiłkom podjętym we wszystkich obszarach działalności możemy dzisiaj ogłosić zadowalające wyniki finansowe. Dynamika przychodów uległa dalszej poprawie, a program optymalizacji kosztów po raz kolejny przyniósł dobre wyniki, co przełożyło się na EBITDA. Pomimo zawirowań na rynku, staramy się unikać konkurencji czysto cenowej, realizując strategię rynkową opartą na jakości obsługi klientów, pakietach usług i konwergencji. Wyniki sprzedaży ofert pakietowych („triple play” – 3P) są obiecujące, co potwierdza wysoki popyt na tego typu rozwiązania. Podjęliśmy ostatnio szereg działań, które będą kluczowe dla naszego sukcesu rynkowego w 2012 roku. Oprócz zmiany marki usług stacjonarnych na Orange, wprowadziliśmy produkt, który zrewolucjonizuje rynek w Polsce. „Orange Open” to w pełni konwergentny pakiet usług telekomunikacyjnych i medialnych, obejmujący telefonię stacjonarną, stacjonarny dostęp do Internetu oraz telewizję, a ponadto mobilną transmisję danych i telefonię komórkową. Dysponujemy obecnie najlepszą ofertą w Polsce, wspartą silną globalną marką, i jestem głęboko przekonany, że to przyczyni się do sukcesu Orange Polska w 2012 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.