reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

663 tys. klientów usług TV Orange Polska

dodano: 2012-04-26 11:34 | aktualizacja: 2012-04-29 16:16
autor: Anita Dąbek | źródło: Orange Polska

Orange Na koniec pierwszego kwartału 2012 roku liczba klientów usług telewizyjnych Orange Polska wyniosła 663 tys., co stanowi wzrost o 27 tys. w porównaniu z końcem 2011 roku. 550 tys. klientów korzystało z usługi DTH (wzrost o ok. 23 tys.), a 113 tys. z IPTV (wzrost o ok. 3 tys.). Na koniec marca 2012 roku było 142 tys. abonentów płatnych pakietów telewizyjnych, w tym pakietów M, L, Orange sport i HBO oraz pakietów telewizyjnych n (tych ostatnich - 43 tys.).



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Odnosząc się do wyników Orange Polska za pierwszy kwartał 2012 roku, Maciej Witucki, Prezes Zarządu, stwierdził:

Pozytywny rozwój wydarzeń w pierwszym kwartale jest obiecujący dla przyszłości Orange Polska. Dzięki wysiłkom podjętym we wszystkich obszarach działalności możemy dzisiaj ogłosić zadowalające wyniki finansowe. Dynamika przychodów uległa dalszej poprawie, a program optymalizacji kosztów po raz kolejny przyniósł dobre wyniki, co przełożyło się na EBITDA. Pomimo zawirowań na rynku, staramy się unikać konkurencji czysto cenowej, realizując strategię rynkową opartą na jakości obsługi klientów, pakietach usług i konwergencji. Wyniki sprzedaży ofert pakietowych („triple play” – 3P) są obiecujące, co potwierdza wysoki popyt na tego typu rozwiązania. Podjęliśmy ostatnio szereg działań, które będą kluczowe dla naszego sukcesu rynkowego w 2012 roku. Oprócz zmiany marki usług stacjonarnych na Orange, wprowadziliśmy produkt, który zrewolucjonizuje rynek w Polsce. „Orange Open” to w pełni konwergentny pakiet usług telekomunikacyjnych i medialnych, obejmujący telefonię stacjonarną, stacjonarny dostęp do Internetu oraz telewizję, a ponadto mobilną transmisję danych i telefonię komórkową. Dysponujemy obecnie najlepszą ofertą w Polsce, wspartą silną globalną marką, i jestem głęboko przekonany, że to przyczyni się do sukcesu Orange Polska w 2012 roku.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Orange TV


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 3,0m

Najnowszy kabel HDMI o długości 3,0m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

Antena Olympia BX 1000+LTE Combo V/H

Nowoczesna antena szerokopasmowa BX 1000+ Olympia Combo. Zaprojektowana do w...

120 zł Więcej...