dodano: 2012-06-18 09:24 | aktualizacja:
2012-06-18 10:39
autor: Rafał Olchowik |
źródło: telekritika.ua
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Przedstawiciel
UBG zapewnia, że korporacja nie planuje redukcji wydatków na swoje kanały tematyczne. Żaden z nich nie zostanie też zamknięty. Dodał jeszcze, że całkowity koszt inwestycji
UBG opiewa dzisiaj na sumę około 16 mln dolarów, z czego duża część idzie na wsparcie techniczne (modernizacja wielkiego studia telewizyjnego).
UBG jest koncernem, który działa w sektorze finansów, medycyny, produkcji, rolnictwa, technologii informacyjnej i mediów. W marcu 2011 roku korporacja kupiła 30 proc. udziałów w kanale biznesowym
UBC (dzisiaj Business), a później 100 proc. udziałów w kanale muzycznym
A-One Ukraine. Spółka uruchomiła własne kanały tematyczne. 1 grudnia ub. r. wystartował kanał o modzie
Ukrainian Fashion, miesiąc później ruszyła stacja o zdrowym stylu życia -
Dobro TV. W planach był też projekt dla młodzieży
Z-TV i jako jedyny nie został jeszcze uruchomiony.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.