dodano: 2012-11-26 12:55 | aktualizacja:
2012-11-26 12:57
autor: Anita Dąbek |
źródło: CANAL+
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
-
Premium TV zaoferowało nam najbardziej korzystną, zdywersyfikowaną, kompleksową i innowacyjną ofertę. Profesjonalny zespół menedżerów dedykowanych do obsługi naszych kanałów, doskonale znających rynek, mających doświadczenie zarówno w pracy po stronie domów mediowych, jak i samych mediów, stanowi gwarancję dobrej zespołowej współpracy i efektywnego wykorzystania wartości naszych marek przy sprzedaży reklam, ofertach sponsorskich i projektach specjalnych na wymagającym i mocno konkurencyjnym dziś rynku - powiedziała
Beata Mońka, prezes spółki CANAL+ Cyfrowy S.A.
-
Bardzo się cieszę z decyzji CANAL+ o podjęciu ekskluzywnej współpracy z Premium TV. Jest to potwierdzenie doskonałej jakości usług, które Premium TV oferuje swoim partnerom - powiedział
Markus Tellenbach, Prezes Grupy TVN.
-
Decyzja o wyborze Premium TV jako partnera reprezentującego kanały CANAL+ Cyfrowego na polskim rynku reklamowym to kolejny krok pozwalający wzmocnić i rozwinąć naszą ofertę dla klientów i domów mediowych. Stacje CANAL+ Cyfrowego charakteryzują się bardzo wysoką jakością programową i odpowiednim dopasowaniem do grup najbardziej pożądanych przez reklamodawców. Dzięki silnemu sprofilowaniu stacje CANAL+ Cyfrowego wzmocnią nasze produkty demograficzne – pakiety kobiece i męskie. Pozwolą także na stworzenie najsilniejszej zasięgowo oferty skierowanej do grup dziecięcych - powiedział
Andrzej Karasowski, Szef Premium TV.
Rozmowy w sprawie reprezentacji handlowej kanałów CANAL+ Cyfrowego były prowadzone od sierpnia 2012 roku.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.