dodano: 2013-01-08 22:21 | aktualizacja:
2013-01-10 23:46
autor: Janusz Sulisz |
źródło: Panasonic
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Podczas konferencji omówiono 6 obszarów, w ramach których Panasonic proponuje innowacyjne rozwiązania:
-
telewizja – nowy 56” 4k2k Panel OLED, rozbudowany line-up telewizorów Smart VIERA (16 nowych LED-ów, 16 nowych plazm) oraz nacisk na rozwój spersonalizowanej i inteligentnej telewizji;
-
dom – innowacyjne rozwiązania pozwalające na tworzenie, przechowywanie, oszczędzanie i zarządzanie energią;
-
samochody – całościowe rozwiązania dla samochodów elektrycznych, partnerstwo z GM i stworzenie systemu infotainment MyLink;
-
biznes – 20” 4k IPS Alpha LCD Panel Tablet;
-
podróże – zaawansowane systemu komunikacji i rozrywki na pokładach samolotów, partnerstwo z United Airlines i Air New Zealand;
-
społeczeństwo – projekty inteligentnego miasta Fujisawa, ograniczenie emisji dwitlentku węgla, budowa Ideas Center w Newark.
Swoją prezentację prezes Panasonic Kazuhiro Tsuga podsumował następującymi słowami:
- Gotowość do transformacji oraz innowacji jeszcze nigdy nie była w Panasonic tak wielka. Jednak podstawowe wartości, które inspirują nasze działania nie są nowe. Są wpisane w DNA Panasonic już od początku założenia firmy przez Konosuke Matsushitę - prawie 100 lat temu. Najważniejsze dla nas jest: stawianie ludzi przed produktami, wkład w rozwój społeczeństwa, wzbogacanie życia konsumentów oraz oferowanie inteligentnych i ekologicznych rozwiązań. Taki właśnie jest Panasonic i taki zawsze był. Innymi słowy, zajmujemy się budowaniem lepszego świata.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.