dodano: 2013-04-03 11:38 | aktualizacja:
2013-04-03 12:03
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TV6
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Szóstka, należąca do spółki
Polskie Media S.A. (nadawcy
TV4 i stacji skupionych w sieci
TV Odra), jedna z pierwszych polskich stacji stworzonych specjalnie na potrzeby naziemnej telewizji cyfrowej (
NTC), w
Niedzielę Wielkanocną mogła pochwalić się (według badań
Nielsen Audience Measurement) udziałem w rynku w grupie komercyjnej (16-49) na poziomie 1,23 proc. ,pokonując m.in. takie stacje jak
TTV (1,05 proc.) i
Puls2 (0,75 proc.). W poniedziałek, 1 kwietnia 2013 roku udział
Szóstki w rynku wynosił w grupie komercyjnej 1,07 proc. (dla porównania
TTV - 0,86 proc. i
Puls2 - 0,62 proc.)
Święta Wielkanocne to również pierwsze dni funkcjonowania nowej oprawy
Szóstki, stworzonej przez artystę i grafika
Pawła Sadaja i znanego m.in. z najnowszej płyty
Edyty Górniak kompozytora
Piotra Remiszewskiego.
(więcej tutaj)
Oferta
Szóstki dostępna jest za pośrednictwem cyfrowych nadajników telewizji naziemnej, platform telewizji satelitarnej i większości polskich sieci kablowych.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.