dodano: 2013-06-11 16:48 | aktualizacja:
2013-06-11 17:04
autor: Łukasz Knapik |
źródło: TV Puls
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
PULS 2 to drugi kanał
Telewizji Puls z komplementarną ofertą programową wobec
TV Puls. Kanał jest dostępny w ramach naziemnej telewizji cyfrowej oraz w ofercie ponad 340 operatorów kablowych. Z miesiąca na miesiąc
PULS 2 osiąga coraz lepsze wyniki oglądalności.
Kanał od lipca 2012 roku, kiedy wystartował, osiągnął w grupie 4+ ponad jedenastokrotny wzrost widowni oraz prawie ośmiokrotny wzrost udziałów w rynku w grupie 16-49. Maj 2013 był najlepszym miesiącem od startu kanału. W ubiegłym miesiącu
PULS 2 odnotował udział w rynku telewizyjnym na poziomie 0,87 proc. SHR w grupie komercyjnej (16-49), co dało mu 18. pozycję w Polsce. W maju br.
PULS 2 pobił swój rekord również w grupie wiekowej 4+ osiągając 0,98 proc. SHR.
Należy pamiętać o tym, że kanał nie jest jeszcze obecny w ofercie platform satelitarnych
(więcej tutaj), więc jego potencjał jest jeszcze większy.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.