reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

„Zaczytane wakacje” w TVN24

dodano: 2013-06-26 12:25 | aktualizacja: 2013-06-26 13:03
autor: Łukasz Knapik | źródło: TVN

TVN24 Znane postaci ze świata filmu, muzyki, sportu oraz sami pisarze będą namawiać do zabrania książki na urlop. A będą to robić poprzez spoty oraz w specjalnym programie, który pokaże TVN24 (TVN24 HD). Co tydzień, na żywo, zawsze z innego polskiego kurortu.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kampania rusza 29 czerwca 2013 roku o godzinie 12:10 w Sopocie. Wśród prowadzących będą gospodarze „zaczytanego” programu „Xięgarnia”, czyli Agata Passent, Michał Rusinek, Mariusz Cieślik i Michał Komar.

Celem kampanii „Zaczytane wakacje” jest wykreowanie mody na wakacyjną lekturę i przedstawienie czytania książek jako ciekawego uzupełnienia typowych letnich rozrywek jak plażowanie, górskie wycieczki czy zwiedzania.

- W większości wysokorozwiniętych krajów Zachodu ludzie bynajmniej nie czytają coraz mniej. Rynek książki, w przeciwieństwie do prasowego, ma się tam dobrze. Dzięki edukacji można sprawić, żeby tak było także u nas - mówi współautor pomysłu i prowadzący program Mariusz Cieślik. - Trzeba przekonać młodych ludzi, że czytanie książek najlepiej rozwija intelekt i wyobraźnię, dostarcza wiedzy i rozrywki, i że czytać należy także w wakacje - dodaje.

W państwach Unii Europejskiej okres letni to dla rynku księgarskiego dobry czas. Typowym zachowaniem Brytyjczyków, Niemców czy Skandynawów wyjeżdżających na wakacje jest zakup nowej powieści. Z danych polskich wynika, że miesiące letnie są dla wydawców i księgarzy sezonem martwym.

Kampania ma namawiać do zmiany nawyków. Pokazać, że podczas wakacji czytać można wszędzie: w podróży, nad wodą, w kawiarni, w górach. Szczególną rolę w przekonywaniu odegrają osoby popularne, ale jednocześnie szanowane za swój dorobek. Wśród nich znaleźli się: Danuta Wałęsa, Maciej Maleńczuk i Krzysztof Hołowczyc. Zostali oni twarzami kampanii. Wystąpią także w programie, gdzie wraz z prowadzącymi i innymi gośćmi dyskutować będą o literaturze.

Kampania potrwa przez cały lipiec br. Wokół każdego z odcinków emitowane będą spoty reklamowe, w których znana osoba zachęca do czytania książek.

Kampania dofinansowana jest ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

„Zaczytane wakacje” - emisja w soboty (29 czerwca, 6 lipca, 13 lipca i 20 lipca 2013 roku) o 12:10 w TVN24 i TVN24 HD.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Propozycje stacji TV i VOD


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

Miernik SatLink WS-6933 dla DVB-S/S2

Miernik, do pomiarów cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S z pomiarem PWR,...

239 zł Więcej...

Odbiornik Ferguson Ariva 9000 4K CI+ HDR Dolby Vision

Ariva 9000 4K CI+ to uniwersalny odbiornik typu Combo z...

449 zł Więcej...