dodano: 2013-07-03 16:42 | aktualizacja:
2013-07-03 17:39
autor: Łukasz Knapik |
źródło: ITV
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Akcja
„Odjazdowe lato z iTV” jest skierowana zarówno do fanów telewizji
iTV, jak i osób, którym marka
iTV nie jest jeszcze znana. To kampania marketingowa mająca na celu wzmocnić wizerunek stacji
iTV jako kanału muzycznego i interaktywnego. Telewizja
iTV promująca się hasłem
„Muzycznie, czatowo, rozrywkowo” z początkiem sezonu wakacyjnego stawia na bezpośrednią interakcję z odbiorcami i zaprasza warszawiaków do wspólnej zabawy w trakcie ponadgodzinnego przejazdu ulicami stolicy. Na osoby, które trafią do busa czekać w nim będzie wiele atrakcji, m.in. konkursy przygotowane specjalnie na użytek akcji.
Informacje skąd i o której będzie startował w każdą środę
party bus iTV będą publikowane na stronie internetowej stacji oraz
na profilu ITV na portalu społecznościowym Facebook.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.