dodano: 2013-07-11 13:58 | aktualizacja:
2013-07-11 14:23
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Inea
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Inea została sponsorem premium
Lecha Poznań. Umowa sponsoringowa jest zawarta na okres 5 lat, z możliwością przedłużenia na kolejne lata.
- Zostaliśmy dumnym sponsorem Lecha, gdyż jest to zgodne z naszymi celami biznesowymi i przyjętą strategią komunikacyjną. Podobnie jak Klub chcemy umacniać swój wizerunek w Wielkopolsce. Ale nie bez znaczenia jest również to, że z całego serca kibicujemy Lechowi i życzymy mu, żeby dostarczał jak najwięcej powodów do radości swoim kibicom - mówi
Janusz Kosiński, prezes
Inea.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z pozyskania nowego sponsora Premium. Mamy nadzieję, że pozwoli nam to w przyszłości zbudować jeszcze mocniejszy klub niż obecnie. Chcemy, aby kibice mogli być dumni z jego bardzo dobrych wyników nie tylko w Ekstraklasie - mówi Karol Klimczak, prezes
KKS.
Inea otrzymała tytuł sponsora technologicznego. Jej logo znajdzie się na rękawie koszulek zespołu. Pojawi się także między innymi na bandach elektronicznych wokół boiska i trybunie im.
Czapczyka (nr III), kartach wstępu, informatorach, programach meczowych oraz innych materiałach klubowych.
Inea zyskała prawo wykorzystywania nazwy klubu w publikacjach własnych, w materiałach reklamowych i podczas działań marketingowych. W przyszłości
Lech i
Inea planują prowadzić niestandardowe działania promocyjne dla kibiców.
Dzięki współpracy pomiędzy
Ineą i
Lechem w ciągu najbliższych 3 miesięcy wystartuje nowy sportowy, klubowy kanał telewizyjny -
Lech TV. Kanał będzie miał charakter informacyjno-lifestylowy. W jego codziennej ramówce znajdzie się serwis informacyjny na temat
Lecha i unikatowe materiały prezentujące klub i zawodników „od kuchni”.
- Lech TV, podobnie jak wszystkie telewizje klubowe na świecie, będzie promował klub i jego wartości. Będzie to format wzorowany na podobnych klubowych kanałach telewizyjnych w Europie Zachodniej. Cieszymy się, że możemy zaoferować taką możliwość Lechowi, jako pierwszemu klubowi w Polsce - mówi
Tomasz Zmyślny, dyrektor generalny
Inea.
- Celem tego projektu jest poszerzenie oferty dla kibiców Lecha. Cieszy nas, że zyskają dostęp do wyjątkowych treści, które pozwolą przybliżyć klub i jego zawodników szerokiej publiczności. Dostęp do Lech TV Online w Internecie pozostanie niezmieniony - mówi
Karol Klimczak, prezes
KKS.
Telewizyjny kanał
Lech TV będzie nadawał przynajmniej 14 godzin na dobę, w tym 1-2 godziny nowych materiałów każdego dnia. Program będą mogli oglądać wszyscy abonenci pakietów standardowych telewizji cyfrowej
Inea, czyli w tej chwili około 100 tys. mieszkańców Wielkopolski. Programy
Lech TV będą cały czas dostępne w Internecie, w co najmniej takim samym zakresie jak obecnie. Dokładna data startu kanału
Lech TV w telewizji
Inea nastąpi na jesień br.
Przypomnijmy, iż
Inea jest już sponsorem tytularnym stadionu
Lecha Poznań (więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.