reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Cyfrowe lokowanie produktu w AXN

dodano: 2013-08-02 10:14 | aktualizacja: 2013-08-02 10:37
autor: Anita Dąbek | źródło: Atmedia

AXN AXN, jako pierwszy kanał z oferty Atmediów, wprowadza do oferty reklamowej digital product placement (cyfrowe lokowanie produktu). Reklamodawcy mogą wprowadzać lokalne marki do gotowych produkcji nadawcy.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
AXN, stacja filmowo-serialowa oglądana przez 1,3 mln widzów dziennie*, poszerza ofertę reklamową o cyfrowe lokowanie produktu (digital product placement). Nowe rozwiązanie pozwala wprowadzać marki do gotowego już programu. Oznacza to, że produkt, który nie pojawił się wcześniej na planie zdjęciowym, i tak może w nim zaistnieć. Oferta digital product placement daje szerokie możliwości integrowania marki z programem – od pokazania produktu (napój czy puszka kawy na stole w domu bohatera), przez spoty wideo produktów (wyświetlane na telewizorze w tle scenki), po reklamy produktu umieszczone np. na billboardzie, obok którego przechodzi bohater serialu lub na okładce czytanych przez aktorów gazet i magazynów. Reklamodawca może umieścić logotyp na kubkach, torbach, koszulkach bohaterów lub budynkach. W jego gestii pozostaje też dobór sceny (rodzinna, biznesowa, wakacyjna, etc.), która będzie odpowiednio współgrać z komunikacją marketera.

Oferta cyfrowego lokowania produktu obejmuje produkcje własne AXN. W tym roku jest nią m.in. nadchodząca premiera „Crossing Lines”.

Oferta cyfrowego lokowania AXN jest innowacją na polskim rynku reklamy. Marketerzy po raz pierwszy zyskują możliwość pokazania marek w gotowym zagranicznym programie. Zainteresowanie niestandardowym wykorzystaniem anten kanałów tematycznych stale rośnie, a oferta AXN przełamuje ograniczenie związane z product placement, dotąd kojarzonym wyłącznie z lokalnymi produkcjami – komentuje Katarzyna Szeja, account manager w Atmediach.

Tylko w pierwszym półroczu dwucyfrowo wzrosła liczba akcji specjalnych zrealizowanych na antenach stacji z portfolio Atmediów. Z potencjału ich anten skorzystało blisko 250 sponsorów, w tym – 82, którzy po raz pierwszy pojawili się w telewizji. Poza klasycznymi sponsoringami reklamodawcy inwestowali w takie niestandardowe formy jak partnerstwo brandów, programy produkowane we współpracy z nadawcami, konkursy czy lokowanie produktu.

Oferta digital product placement uzupełnia paletę tych rozwiązań. Partnerem technologicznym AXN przy realizacji cyfrowego lokowania produktu jest brytyjska firma MirriAd. Promocją rozwiązania na rynku reklamowym zajmą się Atmedia, biuro reklamy AXN.   

*zasięg dzienny AXN w czerwcu, grupa 4+, źródło: Nielsen


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Telewizja


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

Mini PC Homatics BOX R 4K + Tuner DVB-T2 na USB

Homatics BOX R z adapterem DVB-T2 na USB-C to dobry...

409 zł Więcej...

Kabel HDMI 2.0 4K Light 3,0m

Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...

35 zł Więcej...