dodano: 2013-09-12 09:50 | aktualizacja:
2013-09-12 10:17
autor: Rafał Olchowik |
źródło: DF
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
TLC w Niemczech ma oferować 100% rozrywki, ale nieco innej niż konkurencja. Kanał ma pokazywać
„pozytywne nastawienie na życie, w sposób odważny i wiarygodny”, wyjaśnia w dalszej części komunikatu Susanne Aigner-Drews. Wśród pierwszych produkcji, jakie znajdą się w ofercie
TLC, będą: „Here comes Honey Boo Boo”, „Cake Boss”, „Ultimate Shopper”, „Say yes to the dress” i „Breaking Amish”. Niemieckie produkcje także znajdą miejsce w ramówce.
Konkretny termin uruchomienia darmowego
TLC dla Niemiec nie został podany. Dystrybucja będzie prowadzona przez satelitę, sieci kablowe i IPTV.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.