dodano: 2013-12-18 19:39 | aktualizacja:
2013-12-19 03:44
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Kino Polska TV
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Najważniejsze kwestie odnośnie zawartych umów przedstawione zostały poniżej.
1) Umowa pomiędzy Kino Polska TV S.A. a Polsat Media:
Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 roku - 31 grudnia 2015 roku.
Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla spółki na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanału Filmbox.
Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Kino Polska TV S.A. w ramach:
a) umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5 proc. czasu reklamowego w danym miesiącu;
b) umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami, w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanału Filmbox;
c) umów dotyczących telesprzedaży.
Wynagrodzenie spółki z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.
Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.
Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10 proc. wartości umowy lub równowartość 200 000 euro.
Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10 proc. kapitałów własnych emitenta.
2) Umowa pomiędzy Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA a Polsat Media:
Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 roku - 31 grudnia 2015 roku.
Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka.
Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA w ramach:
a)umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5 proc. czasu reklamowego w danym miesiącu;
b) umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami,w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka;
c) umów dotyczących telesprzedaży.
Wynagrodzenie Kino Polska Program Sp. z o.o. SKA z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.
Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.
Przedmiot owa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10 proc. wartości umowy lub równowartość 200 000 euro.
Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10 proc. kapitałów własnych emitenta.
3) Umowa pomiędzy Stopklatka S.A. a Polsat Media:
Okres obowiązywania umowy: 1 stycznia 2014 roku - 31 grudnia 2015 roku.
Na podstawie niniejszej umowy Polsat Media świadczył będzie dla Stopklatka S.A. na zasadzie wyłączności usługi pozyskiwania reklam dla kanału Stopklatka TV.
Zgodnie z postanowieniami przedmiotowej umowy za naruszenie wyłączności nie będzie uważane pozyskiwanie reklam bezpośrednio przez Stopklatka S.A.w ramach:
a) umów barterowych i akcji specjalnych, w których świadczeniem wzajemnym będą usługi reklamowe lub promocyjne kontrahenta w wysokości do 5 proc. czasu reklamowego w danym miesiącu;
b) umów z tzw. operatorami platform cyfrowych i sieciami kablowymi oraz innymi podmiotami, w których świadczenie wzajemne polegać będzie na rozprowadzaniu kanału Stopklatka TV;
c) umów dotyczących telesprzedaży.
Wynagrodzenie Stopklatka S.A. z tytułu niniejszej umowy stanowią wpływy z reklam pomniejszone o ustaloną na warunkach rynkowych marżę Polsat Media.
Wysokość wpływów z reklam uzależniona jest od wielu czynników, m.in. od indywidualnie negocjowanego w tego rodzaju umowach wskaźnika CPP oraz ogólnej sytuacji na rynku reklamy w Polsce.
Przedmiotowa umowa nie zawiera postanowień dotyczących warunku i terminu lub kar umownych, których maksymalna wysokość może przekroczyć 10 proc. wartości umowy lub równowartość 200 000 euro.
Jako kryterium uznania niniejszej umowy za znaczącą przyjęto fakt, że jej łączna szacowana wartość w przewidywanym okresie obowiązywania może przekroczyć kwotę 10 proc. kapitałów własnych Emitenta.
Kanał Stopklatka TV zostanie uruchomiony do dnia 28 kwietnia 2014 roku
(więcej tutaj).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.