dodano: 2013-12-30 15:15 | aktualizacja:
2013-12-30 15:18
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: TVP
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dzięki tej zmianie oraz dzięki intensywnej kampanii promującej akcję, znacząco wzrosła widownia samego bloku, a co za tym idzie także charytatywne przychody.
-
Serdecznie za to dziękujemy wszystkim widzom TVP1, która zresztą przez całe święta była absolutnie najbardziej oglądaną stacją telewizyjną w Polsce - czytamy w komunikacie TVP.
„Reklama – Dzieciom” to charytatywna coroczna akcja telewizji publicznej, trwająca już od 20 lat. Udało się dzięki niej zebrać już
ponad 20 milionów złotych, które trafiły do ponad tysiąca placówek wspierających potrzebujące dzieci (stowarzyszeń, fundacji, ośrodków szkolno-wychowawczych czy zespołów szkolno-wychowawczych). Dofinansowanie przeznaczono na: zakup sprzętu rehabilitacyjnego (m.in.: wyposażenie sal doświadczania świata, sal do terapii integracji sensorycznej, gabinetów rehabilitacji ruchowej do zajęć rewalidacyjnych, zakup sprzętu medycznego dla podopiecznych hospicjum), turnusy rehabilitacyjne, działalność świetlic socjoterapeutycznych (sprawujących opiekę nad chorymi dziećmi) oraz kompleksową terapię dla dzieci i młodzieży upośledzonej ruchowo i umysłowo.
Dochód z „Reklamy Dzieciom 2013” zostanie podzielony między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP do 31 grudnia 2013 roku (decyduje data stempla pocztowego) i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.