dodano: 2014-01-02 16:46 | aktualizacja:
2014-01-02 22:02
autor: Łukasz Knapik |
źródło: media2.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W ostatnią noc 2013 roku o widzów mocno walczyło trzech dużych nadawców, którzy przygotowali nadawane na żywo specjalne koncerty z różnych miast Polski. Łącznie, sylwestrowe koncerty śledziło średnio ponad 7,7 mln widzów.
Największą popularnością cieszyła się nadawania z Gdyni „Sylwestrowa Moc Przebojów"
(więcej tutaj i tutaj), którą w telewizji Polsat oglądało średnio 4,320 mln widzów
(więcej tutaj). Z kolei emitowany w TVP2 „Disco Sylwester z Dwójką"
(więcej tutaj i tutaj) oglądało średnio 2,041 mln widzów. Najmniejszą popularnością cieszył się „Sylwester 2013 Kraków - Miasto żywiołów" TVN
(więcej tutaj, tutaj, tutaj, tutaj i tutaj), który oglądało średnio 1,356 mln widzów
W kulminacyjnym momencie, czyli między godziną 23:50 a 0:10, największą popularnością widzów cieszył się Polsat:
|
godz. 23.50-0.10 |
2013/2014 |
2012/2013 |
Lp. |
Kanał TV |
1. |
Polsat |
5 276 796 |
39,66% |
3 757 382 |
29,22% |
2. |
TVP2 |
2 093 258 |
15,73% |
3 917 699 |
30,47% |
3. |
TVN |
1 194 580 |
8,98% |
201 069 |
1,56% |
4. |
TVP1 |
1 073 406 |
8,07% |
1 204 530 |
9,37% |
NAM: Oglądalność głównych stacji od godz. 23.50 (31.12.2013) do godz. 0.10 (1.01.2014) dla Grupy 4+ (za media2.pl)
Średni czas spędzony przez telewizorem w Sylwestra wyniósł 5 godzin i 27 minut, natomiast w Nowy Rok - 5 godzin i 55 minut.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.