reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Atmedia: Romance TV z reklamami

dodano: 2014-03-12 10:56 | aktualizacja: 2014-03-12 11:22
autor: Łukasz Knapik | źródło: Atmedia

Romance TV Polska Romance TV i Atmedia rozpoczynają współpracę w zakresie sprzedaży czasu reklamowego i akcji specjalnych. Pierwsze reklamy zagoszczą w stacji 1 kwietnia br. Romance TV to całodobowy, polskojęzyczny kanał telewizyjny dostępny za pośrednictwem operatorów kablowych i platform cyfrowych. Ramówka stacji opiera się na filmach i serialach. Seriale to mieszanka romansów, opowieści i miłosnych historii, a filmy to w dużej mierze komedie romantyczne. Najpopularniejsze pozycje programowe to adaptacje książek, m.in. takich autorek jak Rosamunde Pilcher, Inga Lindström, Charlotte Link, Barbara Wood, czy Utta Danella.



Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Kamieniem milowym było poszerzenie dystrybucji Romance TV o Cyfrowy Polsat. Jesteśmy gotowi - zarówno pod względem zasięgu technicznego jak i wielkości widowni - otworzyć stację na możliwości komercyjne. Pierwsze dane o oglądalności udowadniają, że nasza oferta programowa została ciepło przyjęta przez widzów. Wierzymy, że zespół prowadzony przez Marcina Boroszko i Marię Wajdę był dla nas najlepszym wyborem. Cenimy ich profesjonalizm i doświadczenie na rynku reklamowym i liczymy na to, że wspólnie zbudujemy silną pozycję telewizji Romance TV wśród reklamodawców i domów mediowych - powiedział Tim Werner, COO Romance TV i członek zarządu Mainstream Media AG.

- Dla Romance TV współpraca komercyjna to kolejny, naturalny krok w rozwoju stacji. Wraz z Atmediami, naszym partnerem w zakresie sprzedaży reklam, będziemy budować markę Romance TV na rynku reklamowym. Siłą stacji jest nie tylko atrakcyjny komercyjnie widz, ale także niestandardowe możliwości reklamowe jakie daje stacja. W wyborze Atmediów ważne było doświadczenie i profesjonalizm. W przeszłości miałem przyjemność wraz z Atmediami budować siłę telewizji muzycznej i te pozytywne doświadczenia zaważyły na finalnej decyzji - powiedział Krzysztof Mikulski, dyrektor zarządzający stacji.

- Cieszymy się, że Romance TV dołączył do oferty Atmediów - powiedziała Maria Wajda, dyrektor zarządzający Atmedia. - Telewizja uzupełni ofertę dla reklamodawców dotarcia do zamożnych kobiet, osób które zazwyczaj odpowiadają za zakupy w gospodarstwie domowym. Pierwsze wyniki oglądalności stacji są bardzo obiecujące i udowadniają, że tematyka historii miłosnych jest bliska Polkom, a emitowane seriale budują lojalną widownię - dodała.

Telewizja Romance TV należy do grupy stacji zarządzanych przez Mainstream Media AG - niezależnego nadawcy kanałów tematycznych z siedzibą w Monachium, w Niemczech. Oferta programowa kanału opiera się na sprawdzonych markach programowych Romance TV, które odniosły międzynarodowy sukces. Stacja dostępna jest m.in. w Cyfrowym Polsacie, nc+, Orange TV, Toya, Telewizja Tu i Tam (telewizja mobilna Orange).

Atmedia oferują reklamę w Romance TV zarówno w sprzedaży spotowej, jak i w pakietach gwarantowanej widowni. Stacja jest dostępna w pakietach atmax, atselect, atyour choice i atsingle. Dostępne w sprzedaży są też oferty sponsoringowe, jak i akcje niestandardowe.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

SAT Kurier - 8-10/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 8-10/2023

12 zł Więcej...

Odbiornik Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K 1xDVB-S2X 1xDVB-T2/C

Octagon SF8008 Supreme Combo UHD 4K DVB-S2X, DVB-T2 - odbiornik...

539 zł Więcej...

Mini PC Homatics Dongle Q

Homatics Dongle Q to najpotężniejszy odtwarzacz multimedialny 4K na rynku...

239 zł Więcej...