dodano: 2014-03-12 10:56 | aktualizacja:
2014-03-12 11:22
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Atmedia
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Kamieniem milowym było poszerzenie dystrybucji Romance TV o Cyfrowy Polsat. Jesteśmy gotowi - zarówno pod względem zasięgu technicznego jak i wielkości widowni - otworzyć stację na możliwości komercyjne. Pierwsze dane o oglądalności udowadniają, że nasza oferta programowa została ciepło przyjęta przez widzów. Wierzymy, że zespół prowadzony przez Marcina Boroszko i Marię Wajdę był dla nas najlepszym wyborem. Cenimy ich profesjonalizm i doświadczenie na rynku reklamowym i liczymy na to, że wspólnie zbudujemy silną pozycję telewizji Romance TV wśród reklamodawców i domów mediowych - powiedział
Tim Werner, COO
Romance TV i członek zarządu
Mainstream Media AG.
- Dla Romance TV współpraca komercyjna to kolejny, naturalny krok w rozwoju stacji. Wraz z Atmediami, naszym partnerem w zakresie sprzedaży reklam, będziemy budować markę Romance TV na rynku reklamowym. Siłą stacji jest nie tylko atrakcyjny komercyjnie widz, ale także niestandardowe możliwości reklamowe jakie daje stacja. W wyborze Atmediów ważne było doświadczenie i profesjonalizm. W przeszłości miałem przyjemność wraz z Atmediami budować siłę telewizji muzycznej i te pozytywne doświadczenia zaważyły na finalnej decyzji - powiedział
Krzysztof Mikulski, dyrektor zarządzający stacji.
- Cieszymy się, że Romance TV dołączył do oferty Atmediów - powiedziała
Maria Wajda, dyrektor zarządzający
Atmedia.
- Telewizja uzupełni ofertę dla reklamodawców dotarcia do zamożnych kobiet, osób które zazwyczaj odpowiadają za zakupy w gospodarstwie domowym. Pierwsze wyniki oglądalności stacji są bardzo obiecujące i udowadniają, że tematyka historii miłosnych jest bliska Polkom, a emitowane seriale budują lojalną widownię - dodała.
Telewizja Romance TV należy do grupy stacji zarządzanych przez Mainstream Media AG - niezależnego nadawcy kanałów tematycznych z siedzibą w Monachium, w Niemczech. Oferta programowa kanału opiera się na sprawdzonych markach programowych Romance TV, które odniosły międzynarodowy sukces. Stacja dostępna jest m.in. w Cyfrowym Polsacie, nc+, Orange TV, Toya, Telewizja Tu i Tam (telewizja mobilna Orange).
Atmedia oferują reklamę w Romance TV zarówno w sprzedaży spotowej, jak i w pakietach gwarantowanej widowni. Stacja jest dostępna w pakietach atmax, atselect, atyour choice i atsingle. Dostępne w sprzedaży są też oferty sponsoringowe, jak i akcje niestandardowe.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.