dodano: 2017-01-17 20:27
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Grupa ZPR Media
Zbigniew Benbenek, twórca Grupy ZPR Media, otrzymał nagrodę Wektora 2016, przyznawaną przez organizację Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej (więcej tutaj). Doceniony został za „konsekwencję i wytrwałość w tworzeniu polskiej grupy medialnej”. Wektory to nagrody biznesowe, przyznawane od 2002 roku. - Trafiają do przedstawicieli świata gospodarki, nauki, kultury, polityki i mediów, którzy swoją działalnością wyznaczyli godne naśladowania standardy albo wypracowali nowatorskie rozwiązania - gospodarcze lub społeczne - czytamy w komunikacie.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Instytucje i firmy również mogą tę nagrodę zdobyć jako uhonorowanie ich wsparcia dla rozwoju przedsiębiorczości czy osiągnięć biznesowych. Wektory przyznaje organizacja Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej. Organizacja działa od 1989 roku, reprezentuje 12 000 firm, zatrudniających przeszło 5 mln osób.
- Zbigniew Benbenek stworzył Grupę ZPR Media - jedną z największych i najdynamiczniej rozwijających się grup medialnych w Polsce. Przez ostatnie 25 lat działalności budował holding medialny, w skład którego obecnie wchodzą: kanały telewizyjne, stacje radiowe, serwisy internetowe, wydawnictwo prasowe, a także firmy eventowe i brokerskie - czytamy w komunikacie.
Kilka lat temu Zbigniew Benbenek zaczął inwestować w projekty telewizyjne. Początkowo postawił na kanały muzyczne: Polo TV i Eskę TV, W 2014 roku uruchomił edukacyjno-poznawczy Fokus TV (więcej tutaj) oraz Vox Music TV z muzyką dyskotekową i taneczną (więcej tutaj), a w marcu 2016 roku - muzyczny kanał Hip Hop TV (więcej tutaj). Jesienią 2016 roku wystartowały: Nowa TV o profilu ogólnotematycznym (więcej tutaj), 8TV o charakterze rozrywkowo-muzycznym i nowa Eska TV (więcej tutaj). W skład Grupy ZPR Media wchodzi również pięć stacji radiowych: Radio Eska, Radio Eska Rock, Radio Vox FM, Radio Wawa i Radio Plus.
Działalność prasowa Grupy ZPR Media obejmuje gazetę codzienną „Super Express”, 9 miesięczników o tematyce budowlanej („Murator”, „Architektura-murator”), wnętrzarskiej („Moje mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre wnętrze”), podróżniczej, żeglarskiej i zdrowotnej („Podróże”, „Żagle”, „Zdrowie”, „M jak mama”), a także poradniki, informatory i katalogi branżowe. - Firma aktywnie inwestuje w rozwój nowych technologii: zarządza kilkudziesięcioma serwisami internetowymi, prowadzi projekty e-commerce, rozwija ofertę mobilną i sprzedaż e-wydań - czytamy w komunikacie.
Grupa ZPR Media prowadzi również działalność w zakresie sprzedaży reklam telewizyjnych, radiowych oraz internetowych, organizuje festiwale muzyczne, koncerty, targi, szkolenia.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.