dodano: 2014-12-22 12:00 | aktualizacja:
2014-12-22 14:05
autor: Łukasz Knapik |
źródło: Romance TV Polska Sp. z.o.o.
TVN Media Sp. z o.o. zawarła z Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG porozumienie o sprzedaży czasu reklamowego w kanale Romance TV. Od dnia 1 stycznia 2015 roku, na mocy porozumienia o współpracy, TVN Media pod marką Premium TV będzie reprezentować handlowo Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, właściciela kanału filmowego Romance TV, w zakresie sprzedaży i planowania czasu reklamowego.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
- Cieszymy się, że od nowego roku portfolio kanałów reprezentowanych handlowo przez Premium TV poszerzy się o stacje Romance TV. To dla nas kolejny wyraz uznania dla kompetencji brokerskich TVN Media oraz kompleksowości oferty Premium TV - powiedział Andrzej Karasowski, dyrektor Premium TV.
- Bardzo cieszymy się, że naszym nowym partnerem został TVN Media, lider na polskim rynku. Jesteśmy przekonani, że Romance TV świetnie wpisze się w portfolio kanałów z oferty Premium TV, zwiększając efektywność i jakość sprzedaży czasu reklamowego - powiedział Tim Werner, CEO Mainstream Networks.
Romance TV to polskojęzyczny kanał filmowy obecny w dystrybucji kablowo-satelitarnej od 17 grudnia 2010 roku. Oferta programowa kanału składa się z filmów fabularnych, komedii romantycznych oraz seriali. Od kwietnia 2014 kanał objęty jest monitoringiem Nielsen Audience Measurement i w okresie od kwietnia do listopada 2014 roku jego udział w rynku oglądalności telewizyjnej wyniósł ponad 0,2 proc. w komercyjnej grupie celowej (obejmującej osoby w wieku 16-49 lat).
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 48 kanałów telewizyjnych, których udział w oglądalności w listopadzie br. wyniósł 24,3 proc. w grupie A16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement, za Mainstream Networks).
Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, z siedzibą w Ismaning, w Niemczech, został założony jako międzynarodowa jednostka centralna Mainstream Media AG. Jego działalność koncentruje się głównie na ekspansji na rynki międzynarodowe w celu dystrybucji płatnych kanałów TV. W marcu 2011 roku ZDF Enterprises GmbH, komercyjna filia niemieckiego nadawcy ZDF, przejęła 26 proc. udziałów w firmie. Romance TV w Polsce jest reprezentowana przez Romance TV Polska Sp. z.o.o., z siedzibą w Warszawie.
Dotychczas sprzedażą czasu reklamowego w Romance TV zajmowała się firma Atmedia (więcej tutaj).
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.