reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

TNT łączy światy w nowej kampanii wizerunkowej

dodano: 2017-10-10 16:27
autor: Łukasz Knapik | źródło: Time Warner/satkurier.pl

TNT Kanał filmowy TNT (Time Warner) rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem „W TNT wszystko wygląda lepiej”. Jak zapowiada nadawca, stacja stawia na różnorodność, łącząc ze sobą dwa światy: filmowy i serialowy. Na jesień br. TNT przygotowało zestaw najlepszych filmów z Hollywood oraz telewizyjne premiery „Królestwo zwierząt” i „Z góry przepraszam.” Pojawią się również czwarta seria serialu „Partnerki” oraz nowe sezony seriali „Dobre zachowanie” i „Angie Tribeci”.

TNT


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Na potrzeby trwającej do końca października br. kampanii powstały spoty promocyjne, które odzwierciedlają hasło kampanii: „W TNT wszystko wygląda lepiej”. Jak zapowiada nadawca, tej jesieni kanał po raz kolejny dostarczy widzom interesujących historii i zaprezentuje wielowymiarowe postacie. Na antenie nie zabraknie wciągających seriali obyczajowych i komediowych oraz trzymających w napięciu filmów akcji.

W październiku br. w TNT (TNT HD) odbędzie się premiera nowego serialu „Królestwo zwierząt” o perypetiach rodziny kryminalistów z południowej Kalifornii. W roli matrony rodu Cody występuje Ellen Barkin („Chłopięcy świat”). W tym miesiącu widzowie obejrzą też pierwszy odcinek „Z góry przepraszam”, komedii stworzonej przez Andreę Savage („Figurantka”), która zagrała w nim główną rolę (więcej tutaj). W listopadzie br. na antenie pojawi się drugi sezon „Dobrego zachowania” (więcej tutaj). Serial opowiada historię Letty, która po wyjściu z więzienia postanawia zacząć nowe życie, jednak szybko wplątuje się w skomplikowany romans z płatnym mordercą.  W jesiennej ramówce nie zabraknie również czwartego sezonu „Partnerek” (więcej tutaj), nowych odcinków „Angie Tribeci” oraz filmów z hollywoodzkich wytwórni, takich jak m.in.: „American gangster”, „Gniew tytanów”, „Egzekutor”, „Tylko strzelaj”. Dla fanów komedii przygotowano „Wtorkowy blok komediowy”, z kolei miłośnicy dobrego kina nie powinni przegapić „Filmowych weekendów”, które wystartują w ostatnią sobotę listopada br.

- TNT osiąga na polskim rynku coraz lepsze wyniki. W trzecim kwartale 2017 udział w rynku wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 wzrósł o 42 proc. w stosunku do zeszłego roku. Cieszy nas, że stacja ma stabilną pozycję wśród kanałów filmowych. Widzowie doceniają nasze własne produkcje serialowe, które mogą oglądać tuż po ich amerykańskiej premierze oraz to, że u nas zawsze znajdą największe hity hollywoodzkich wytwórni filmowych

- komentuje Matthias Heinze, Vice President Commercial and General Manager Eastern Europe and Poland w Turner Broadcasting (Time Warner).


Spoty wizerunkowe, za których kreację i produkcję odpowiada Turner, będą emitowane w wybranych kanałach ITI Neovision i Cyfrowego Polsatu. Ponadto kampania będzie prowadzona w prasie, internecie i mediach społecznościowych. W ramach działań przygotowano także we współpracy z serwisem filmowym filmweb.pl konkurs dla widzów. Zadanie polega na odtworzeniu scen z kultowego filmu lub serialu, a do wygrania będą telewizory i bilety do kina. Dodatkowo, kampania wizerunkowa stacji będzie promowana podczas Warszawskiego Festiwalu Filmowego, którego kanał TNT został oficjalnym partnerem.

Dodajmy, iż TNT zadebiutowało na polskim rynku 6 października 2015 roku, zastępując kanał TCM (więcej tutaj). Stacja w SD i/lub HD (wersje SD i HD mają identyczne ramówki) dostępna jest w pakietach platform Cyfrowy Polsat, nc+ i Orange TV oraz sieci kablowych i IPTV.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Polonica


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Odbiornik Vu+ UNO 4K SE S2X FBC Multistream

Vu+ UNO 4K SE - najnowsza wersja tunera 4K od...

1 230 zł Więcej...

SAT Kurier - 9-10/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 9-10/2022

12 zł Więcej...

SAT Kurier - 1-2/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 1-2/2023

12 zł Więcej...