Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W 2018 roku TVN Media będzie nadal reprezentować handlowo kanały TO!TV
(więcej tutaj), Power TV, Adventure
(więcej tutaj), Nuta.tv
(więcej tutaj), TVR
(więcej tutaj) i Top Kids, których przedstawicielem jest Michał Winnicki. Całkowity udział kanałów z portfolio Michał Winnicki Entertainment w rynku oglądalności to 0,24 proc.
Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media. Oferta Premium TV przeznaczona dla reklamodawców obejmuje 62 kanały telewizyjne, których udział w oglądalności w bieżącym roku wyniósł 26 proc. w grupie A16-49 (dane: SHR%, A16-49, styczeń - listopad 2017 roku, 6:00-25:59, Nielsen Audience Measurement/NAM, za TVN).
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.