Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, 1 marca br. nadający od 2 października 2017 roku kanał TVO (Twoje Video Oferty), w wyniku decyzji nadawcy, zmienił nazwę na TV Okazje. Stacja po tej modyfikacji dostępna jest w tych samych kanałach dystrybucji co wcześniej, a więc w ofertach platformy Cyfrowy Polsat, sieci kablowych i IPTV, w tym Multimedia Polska, oraz w niekodowanym przekazie z satelity Eutelsat Hot Bird (13,0°E).
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Kanał TVO rozpoczął nadawanie 2 października 2017 roku. Równocześnie ruszył sklep internetowy tvo.pl (więcej tutaj). Pod marką TV Okazje od 2014 roku nadawane są pasma z telezakupami w wybranych kanałach telewizyjnych. Ponadto funkcjonuje internetowy sklep tvokazje.pl (więcej tutaj).
W ramówce kanału TV Okazje, tak samo jak wcześniej w TVO, przez całą dobę widzowie znajdą telezakupy. Stacja TV Okazje dostępna jest w tych samych kanałach dystrybucji co wcześniej TVO, a więc w ofertach platformy Cyfrowy Polsat (więcej tutaj), sieci kablowych i IPTV, w tym Multimedia Polska (więcej tutaj), oraz w niekodowanym przekazie z satelity Eutelsat Hot Bird (13,0°).
Założycielem TV Okazje jest Michał Cieśla, współtwórca TVO. Od połowy lutego br. witryna internetowa tvo.pl przekierowuje użytkowników na stronę tvokazje.pl. Równocześnie zapowiedziano zmianę nazwy kanału TVO na TV Okazje. Według nadawcy, marka TVO ma nie zniknąć z rynku, bowiem ma być w przyszłości rozwijana jako marka premium (więcej tutaj).
Dodajmy, iż pod marką TV Okazje produkty sprzedawane są także w stacjonarnych sklepach.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.