Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Dostępne do niedawna
modele A3 oraz Q7 w odmianach e-tron mogły w teorii przejechać na napędzie elektrycznym odpowiednio 50 i 56 km (NEDC). Zasięg ich następców w trybie zeroemisyjnym powinien zatem
wzrosnąć do nawet 65-70 km.
Ponadto, Audi zamierza rozszerzyć swoją ofertę PHEVów. Nowa generacja systemu hybrydowego typu plug-in trafi w pierwszej kolejności
do modelu Q5, a w późniejszym terminie również
do Q3 oraz A6.
Według doniesień brytyjskiego Autocar, Q5 e-tron zostanie wyposażone w
2-litrowy silnik benzynowy rozwijający ok. 190 KM oraz jednostkę elektryczną dostarczającą ok. 109 KM. Silnik spalinowy będzie napędzał koła przednie, zaś elektryczny tylne. Samochód prawdopodobnie zadebiutuje pod koniec 2018 r., zaś pierwsze dostawy do klientów powinny odbyć się na początku w 2019 r.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.