reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

3. edycja konferencji tv day

dodano: 2019-02-25 14:35
autor: Jerzy Kruczek | źródło: TVN Media

tv day W środę, 27 marca br. Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field.

konferencja tv day 3 edycja


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tematem przewodnim tegorocznej konferencji tv day jest rola telewizji we współczesnym ekosystemie mediów w trzech wymiarach:
  • LUDZIE (jak telewizja kreuje trendy i postawy społeczne konsumentów),
  • MARKI (jak telewizja wpływa na pozycje marek),
  • EFEKTYWNOŚĆ (jaki jest zwrot z inwestycji w telewizję w porównaniu z innymi mediami).

Konferencja tv day przyciąga do Warszawy najlepszych ekspertów z dziedziny mediów oraz marketingu i komunikacji. Gośćmi specjalnymi tegorocznej edycji są: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field.

Andrew Davis jest jednym z najbardziej wpływowych mówców branży marketingowej. Brał udział w produkcji „Today Show” dla stacji NBC, „The Muppets” oraz współpracował z Charlsem Kuraltem, byłym prowadzącym „CBS News Sunday Morning”. Wielokrotnie pojawiał się na łamach „New York Times”, „Forbes”, „The Wall Street Journal” oraz na antenach NBC i BBC. Jest także autorem bestsellera „Brandscaping”.

Jenni Romaniuk, profesor Uniwersytetu Ehrenberg-Bass Institute, to wiodąca ekspertka w dziedzinie wartości i wzrostu marek, ich pozycji w świadomości konsumentów, wskaźników dotyczących ich kondycji, efektów komunikacji reklamowej, cech wyróżniających brandy na tle konkurencji oraz efektu „word of mouth”. Wraz z Byronem Sharpem wydała znaną i cenioną książkę „How Brands Grow Part 2”, której lektura zmienia sposób myślenia o marketingu. Jenni zaliczana jest obecnie do najbardziej wpływowych badaczy reklamy.

Karen Nelson-Field jest uważana za globalny autorytet w dziedzinie strategii mediowych. Na konferencji tv day Karen przedstawi wyniki swojego innowacyjnego badania, które po raz pierwszy pozwala w pełni zrozumieć, jak nowe media wpływają na odbiorcę.

Podobnie jak w latach ubiegłych, w konferencji tv day udział weźmie blisko 1000 gości, przedstawicieli wszystkich obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców, nadawców z Polski i zagranicy.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Konferencje - prezentacje


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Miernik Satlink ST-5150 DVB-T/T2/C DVB-S/S2 z podglądem

Miernik Satlink ST-5150 do pomiarów zarówno cyfrowych sygnałów satelitarnych DVB-S/S2,...

690 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C Edision Nano T265+ HEVC (hotelowy)

Cyfrowy odbiornik DVB-T/T2/C z HEVC/H.265 marki EDISION dla Naziemnej Telewizji...

119 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2023 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2023

12 zł Więcej...