dodano: 2024-05-31 18:34 | aktualizacja:
2024-06-04 15:16
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: PRaktycznie do PRacy
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tegoroczne wydarzenie przyciąga uwagę rekordowej liczby firm PR-owych i marketingowych, co potwierdza jego pozycję jako ważnego punktu w kalendarzu akademickim i branżowym. Sukces przedsięwzięcia zapowiada również największe dotychczas zainteresowanie studentów zapisujących się na warsztaty.
Na uczestników czeka program składający się z 21 różnorodnych warsztatów, które prowadzi 27 ekspertów z zagadnień dotyczących public relations, marketingu i dziennikarstwa. Wśród nich znaleźli się doświadczeni specjaliści, tacy jak dziennikarka
Joanna Kryńska z TVN24, marketingowiec
Marek Myślicki z agencji Stor9 czy ekspertka ds. PR-u
Luiza Jurgiel-Żyła z agencji N42. Studenci poznają tajniki języka inkluzywnego w marketingu - również w kontekście sztucznej inteligencji, PR-u kosmicznego czy gamingowego, influencer marketingu, kryzysów wizerunkowych czy sztuki prowadzenia wywiadów i wiele innych.
Ponadto, uczniowie będą mieli okazję do bezpośrednich rozmów z przedstawicielami największych agencji na rynku takich jak MSLGROUP, Hill & Knowlton, Good One PR, One Multi, 24/7 Communication i innych.
Partnerami targów „PRaktycznie do PRacy” są: Związek Firm Public Relations (ZFPR), Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR), Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR), Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Proto.pl oraz Fundacja Mazovia.
SAT Kurier jest partnerem medialnym PRaktycznie do PRacy.
Wydarzenie odbędzie się we wtorek, 11 czerwca w godz. 9:00-17:30 na na WDIB UW (ul. Bednarska 2/4), a udział w nim jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych.
Zapisy na warsztaty:
Formularz rejestracyjny
Więcej informacji:
Fanpage na Facebooku
Wystawcy:
- Planet Partners
- dfusion Communication
- oLive media x Public Management
- Good One PR
- Lighthouse
- One Multi
- Fundacja Mazovia
- Fabryka Marketingu
- Tears of Joy
- ZFPR (SEC Newgate CEE, Hill & Knowlton, 24/7Communication, Publicis Consultants, MSLGROUP, Human Signs Agency)
- SAPR (N42, Face it, ConTrust Communication i Compass PR)
Eksperci prowadzący warsztaty:
- Marta Zagożdżon (ConTrust Communication)
- Małgorzata Karwicka, Aleksandra Nawrocka-Dudkiewicz (Planet Partners)
- Anna Kiedrzyńska-Tui (Propsy PR)
- Marek Myślicki (Stor9)
- Kamil Gołdy (dfusion Communication)
- Dominika Leszczyńska (Public Management)
- Joanna Kryńska (TVN24)
- Janusz Schwertner (Goniec.pl)
- Ilona Rutkowska, Ewelina Jaskuła (Good One PR)
- Luiza Jurgiel-Żyła (N42)
- Edyta Kwiatkowska-Pelizg (Sal-Mar)
- Kinga Braksal i Ada Jadczak (Havas PR Warsaw)
- Daniel Przygoda (Fabryka Marketingu)
- Weronika Kruszewska (Walk PR)
- Kamila Bidzińska (SEC Newgate CEE)
- Magda Zwolińska (Lighthouse)
- Waldemar Leszczyński (Humans Signs)
- Adam Sułkowski (Tears of Joy)
- Magdalena Banasik, Aleksandra Kita (Hill & Knowlton)
- Ilona Rutkowska (Koła naukowe Public Relations UW)
- Piotr Ostrowski (Koła naukowe Public Relations UW)
- Adrianna Skałuba (Koła naukowe Public Relations UW)
- Ewa Grabek (Koła naukowe Public Relations UW)Szymon Dziewięcki (Koła naukowe Public Relations UW)
- Michał Szymanderski-Pastryk (Fundacja Mazovia)
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.