reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

3. edycja konferencji tv day

dodano: 2019-02-25 14:35
autor: Jerzy Kruczek | źródło: TVN Media

tv day W środę, 27 marca br. Biuro Reklamy TVN Media organizuje trzecią edycję konferencji tv day, międzynarodowego wydarzenia poświęconego roli telewizji we współczesnym świecie komunikacji marketingowej. Na scenie w Warszawie staną światowej sławy eksperci: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field.

konferencja tv day 3 edycja


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Tematem przewodnim tegorocznej konferencji tv day jest rola telewizji we współczesnym ekosystemie mediów w trzech wymiarach:
  • LUDZIE (jak telewizja kreuje trendy i postawy społeczne konsumentów),
  • MARKI (jak telewizja wpływa na pozycje marek),
  • EFEKTYWNOŚĆ (jaki jest zwrot z inwestycji w telewizję w porównaniu z innymi mediami).

Konferencja tv day przyciąga do Warszawy najlepszych ekspertów z dziedziny mediów oraz marketingu i komunikacji. Gośćmi specjalnymi tegorocznej edycji są: Andrew Davis, Jenni Romaniuk oraz Karen Nelson-Field.

Andrew Davis jest jednym z najbardziej wpływowych mówców branży marketingowej. Brał udział w produkcji „Today Show” dla stacji NBC, „The Muppets” oraz współpracował z Charlsem Kuraltem, byłym prowadzącym „CBS News Sunday Morning”. Wielokrotnie pojawiał się na łamach „New York Times”, „Forbes”, „The Wall Street Journal” oraz na antenach NBC i BBC. Jest także autorem bestsellera „Brandscaping”.

Jenni Romaniuk, profesor Uniwersytetu Ehrenberg-Bass Institute, to wiodąca ekspertka w dziedzinie wartości i wzrostu marek, ich pozycji w świadomości konsumentów, wskaźników dotyczących ich kondycji, efektów komunikacji reklamowej, cech wyróżniających brandy na tle konkurencji oraz efektu „word of mouth”. Wraz z Byronem Sharpem wydała znaną i cenioną książkę „How Brands Grow Part 2”, której lektura zmienia sposób myślenia o marketingu. Jenni zaliczana jest obecnie do najbardziej wpływowych badaczy reklamy.

Karen Nelson-Field jest uważana za globalny autorytet w dziedzinie strategii mediowych. Na konferencji tv day Karen przedstawi wyniki swojego innowacyjnego badania, które po raz pierwszy pozwala w pełni zrozumieć, jak nowe media wpływają na odbiorcę.

Podobnie jak w latach ubiegłych, w konferencji tv day udział weźmie blisko 1000 gości, przedstawicieli wszystkich obszarów rynku: domów mediowych, reklamodawców, nadawców z Polski i zagranicy.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Konferencje - prezentacje


reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Player+ BOX z pakietem MAX na 90 dni

Player+BOX to urządzenie pozwalające na odbiór treści za pomocą usługi...

129 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 700HD

AB CryptoBox 700HD to tani satelitarny dekoder HD oparty na...

235 zł Więcej...

Nagrywarka HD Velocap HDR900

Urządzenie pozwalające na nagrywanie z HDMI materiału wideo wysokiej rozdzielczości...

490 zł Więcej...
reklama