– Rosnący z miesiąca na miesiąc udział Grupy Kino Polska TV w rynku telewizyjnym jest dowodem na coraz lepszą ofertę programową naszych kanałów i skuteczność działań marketingowych. Nie zamierzamy na tym poprzestać. Naszym celem jest zostanie jedną z pięciu największych grup telewizyjnych w Polsce i średnioroczny udział w oglądalności widowni komercyjnej na poziomie 3% – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA.
Kabel HDMI 2.0 4K Light 2,0m
Wysokiej klasy kabel połączeniowy HDMI Light z oświetleniem LED z...
49 zł Więcej...Odbiornik GiGaBlue UHD UE 4K
Najtańszy na rynku odbiornik 4K z podwójną głowicą FBC DVB-S2X...
990 zł Więcej...Moduł Conax Smit + karta nc+ TNK 1m
Karta startowa TNK Mix na 1 miesiąc + do kompletu...
199 zł Więcej...