dodano: 2020-07-07 21:01 | aktualizacja:
2020-07-08 16:14
autor: Jan Borejko |
źródło: Grupa Kino Polska TV
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
W czerwcu 2020 roku Grupa Kino Polska TV osiągnęła 2,56% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, notując najlepszy miesięczny wynik w swojej historii (+26,7% rok do roku). W porównaniu z czerwcem 2019 wzrosty zanotowały wszystkie kanały nadawcy objęte pomiarem w panelu Nielsena.
Największy,
100-procentowy wzrost, zanotował kanał Kino Polska Muzyka, który w czerwcu 2020 zajął wysokie, drugie miejsce wśród kanałów muzycznych nadawanych kablowo lub satelitarnie.
Pozostałe stacje z portfolio nadawcy osiągnęły wzrosty:
Kino Polska (+66,7%), Zoom TV (+25%), Kino TV (+23,5%) i Stopklatka (+12,3%).
W czerwcu 2020 średni dzienny zasięg wszystkich kanałów Grupy Kino Polska TV łącznie wyniósł 1,7 mln widzów (RCH, All 16-49).
– Rosnący z miesiąca na miesiąc udział Grupy Kino Polska TV w rynku telewizyjnym jest dowodem na coraz lepszą ofertę programową naszych kanałów i skuteczność działań marketingowych. Nie zamierzamy na tym poprzestać. Naszym celem jest zostanie jedną z pięciu największych grup telewizyjnych w Polsce i średnioroczny udział w oglądalności widowni komercyjnej na poziomie 3% – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV SA.
Dane: Nielsen Audience Measurement; SHR% All 16-49, czerwiec 2020; wszystkie dane live.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.