We wspólnym oświadczeniu Loni Farhi i Berk Uziyel podkreślili:
To bardzo ekscytująca wiadomość i początek nowej ery dla SPI International. CANAL+ i SPI mają wspólną wizję ciągłego wzrostu i silnej obecności na rynkach międzynarodowych. Od lat jesteśmy strategicznymi partnerami i zbudowaliśmy w tym czasie świetną relację biznesową, opierającą się na współpracy oraz wspólnym osiąganiu celów. Teraz łączymy siły pod jednym dachem. Dzięki CANAL+ wzrost SPI jeszcze bardziej przyśpieszy, a obie firmy wykorzystają naturalne synergie. SPI International dysponuje niebywale utalentowanym zespołem, który w ostatnim dziesięcioleciu pozwolił firmie osiągnąć niezwykły wzrost. Teraz, wraz z tym zespołem, z wielką radością staniemy się częścią rodziny CANAL+. Nasze połączone siły z pewnością przyczynią się do wzmocnienia naszego portfolio produktów rozrywkowych i pozwolą poszerzyć dystrybucję naszych fascynujących treści do znacznie większej liczby odbiorców.
Maxime Saada, prezes Grupy CANAL+, powiedział:
Przejęcie SPI International jest częścią strategii, którą realizujemy od kilku lat. CANAL+ posiada obecnie 22 miliony abonentów w ponad 40 krajach, w tym 15 w Europie. Postawiliśmy sobie za cel osiągnięcie minimum 30 milionów abonentów do 2025 roku, a SPI International będzie z pewnością kluczowym atutem w realizacji tych ambicji.
Zamknięcie transakcji jest uzależnione między innymi od uzyskania decyzji wydanych przez: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz węgierski organ ochrony konkurencji (Gazdasági Versenyhivatal). Zamknięcie powinno nastąpić do 31 grudnia 2021 roku.Jacques du Puy, prezes CANAL+ International, dodał:
Z wielką przyjemnością witamy SPI w naszej grupie. Ta transakcja jest krokiem strategicznym dla rozwoju naszego europejskiego contentu. Pozwoli nam ona na wypracowanie nowych synergii i działań, szczególnie na rynku polskim oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie CANAL+ prowadzi działalność za pośrednictwem marek M7.