dodano: 2022-01-24 20:28 | aktualizacja:
2022-01-25 15:14
autor: Jerzy Kruczek |
źródło: Music Box Polska/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Music Box Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się kanałów telewizyjnych na polskim rynku. Na przestrzeni pierwszego roku działalności zanotował imponujący wzrost oglądalności, dołączając do grona najbardziej dynamicznie rosnących kanałów na polskim rynku.
Top 10 kanałów telewizyjnych z największym wzrostem oglądalności na polskim rynku - wzrost AMR (średniej oglądalności minutowej) w okresie wrzesień 2021 - styczeń 2022 w porównaniu z poprzednimi 6 miesiącami, na podstawie danych Nielsen (06:00-24:59, 16-49, Consolidated +2d)
Widzowie
Music Box Polska mogą liczyć zarówno na premiery, doskonale znane teledyski sprzed lat, jak i pasjonujące debiuty. Połączenie niekwestionowanych międzynarodowych przebojów i polskich hitów z propozycjami od wyznaczających trendy artystów, a także zwracające uwagę debiuty oraz najlepsze teledyski artystów zza wschodniej granicy, stały się fundamentem contentu Music Box.
Wśród programów cieszących się popularnością, znajdują się między innymi:
#FreshPiątek, Top Dance Chart czy
Kapsuła Czasu. Na widzów czekają też ekskluzywne wywiady z popularnymi artystami (jak np.: Roxie Węgiel, Jubel, Minelli, Viki Gabor) oraz relacje z najważniejszych wydarzeń rodzimego show-biznesu. Materiały wideo zza kulis powstawania teledysków i wyjątkowe koncertowe show z udziałem gwiazd międzynarodowej sceny muzycznej stanowią dopełnienie obranej linii programowej.
|
Grupa docelowa |
ADH % |
AFF |
Wiek |
4-15 |
7,56% |
58 |
16-19 |
1,62% |
41 |
20-29 |
6,57% |
57 |
30-39 |
34,48% |
215 |
40-49 |
27,86% |
176 |
50+ |
21,91% |
55 |
Płeć |
Mężczyźni |
46,73% |
97 |
Kobiety |
53,27% |
103 |
Rozmiar miejscowości |
Wsie |
20,10% |
50 |
Miasta (<50K mieszkańców) |
29,90% |
124 |
Miasta (50K-100K mieszkańców) |
9,01% |
112 |
Miasta (100K- 200K mieszkańców) |
9,46% |
113 |
Miasta (200K- 500K mieszkańców) |
9,60% |
134 |
Miasta (>500K mieszkańców) |
21,92% |
184 |
Wykształcenie |
Ogólne |
26,33% |
76 |
Średnie |
26,99% |
89 |
Wyższe |
39,13% |
177 |
Inne |
7,56% |
58 |
Zawód |
Menadżerowie wyższego szczebla |
21,89% |
179 |
Menadżerowie średniego szczebla |
41,51% |
194 |
Pracownicy i rolnicy |
13,97% |
99 |
Emeryci |
8,70% |
33 |
Inne |
13,93% |
54 |
Rozwój dystrybucji
Wraz ze startem kanału Music Box w Polsce, priorytetem stało się sukcesywne docieranie do możliwie jak najszerszego grona odbiorców. Działalność dystrybucyjna zapoczątkowana została w sieciach kablowych, gdzie wśród niektórych operatorów Music Box jest dostępny w jakości HD. Dziś Music Box można oglądać w
UPC Polska, Vectra, Multimedia Polska, INEA, TOYA, Orange, CANAL+, WP Pilot i innych sieciach. Ponadto, od sierpnia ub.r.
Music Box Polska jest dostępny FTA na satelicie Eutelsat Hot Bird (13°E). Wśród najbliższych planów dystrybucji znajduje się rozwój dostępności Music Box w Internecie, informuje nadawca.
Kanał Music Box Polska znajduje się w ścisłym TOP 5 najchętniej oglądanych muzycznych kanałów telewizyjnych (dane Nielsen za 27.12.21-23.01.22, 16-49, Consolidated+2d, Cable TV).
Kanał |
AMR |
STARS.TV |
1 514 |
Eska TV |
1 510 |
4fun.tv |
1 008 |
Eska TV Extra |
980 |
Music Box Polska |
687 |
Polo TV |
645 |
MTV Polska |
615 |
4fun Dance |
474 |
Polsat Music HD |
382 |
Nuta.TV |
361 |
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.