reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Ujawniono nowy schemat oszustw na streamingu

dodano: 2022-03-25 14:08
autor: Dr Hack | źródło: DoubleVerify

DV Doubleverify Viperbot oszustwo 360px Ujawniono nowy schemat oszustw związanych z przesyłaniem strumieniowym wideo, który próbuje ukraść co miesiąc ponad 8 mln dol. z wydatków na reklamę. Schemat, nazywany „ViperBot”, został wykryty przez platformę oprogramowania DoubleVerify (DV).

DV
DV DoubleVerify znak fot DV 760px


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Oszukańczy system, który kradnie 8 milionów dol.!

Jak to działa?

„ViperBot”
, to bardzo zaawansowany system oszustw związany z reklamami, który próbuje co miesiąc ukraść ponad 8 milionów dol. z wydatków na reklamę w dwóch najbardziej popularnych kanałach w branży: telewizji internetowej (CTV) i mobilnej wideo.

Za pośrednictwem „ViperBot" oszuści usuwają kod, który weryfikuje wyświetlenia reklam, a następnie ukrywają i przekierowują ten kod za pomocą prawdziwych urządzeń, aby ukryć nieuczciwą aktywność, przy tym pozostać niewykrytym. Chociaż klienci DoubleVerify (DV) są obecnie chronieni przed „ViperBot", nadal podszywają się pod ponad 5 mln urządzeń i do 85 mln żądań reklam dziennie, podcinając sens inwestowania w reklamy wideo, gdy rozwiązania, które mogą chronić przed ViperBot, nie są wdrażane.


Mark Zagorski, dyrektor generalny DoubleVerify, powiedział:

- ViperBot to jeden z najbardziej wyrafinowanych schematów oszustw, jakie kiedykolwiek zidentyfikował DoubleVerify (DV). Dynamiczny charakter schematów oszustw podkreśla fakt, że reklamodawcy potrzebują partnera, który skupia się na ochronie ich interesów – i który działa niezależnie od transakcji w mediach, aby zachować neutralność przy określaniu jakości zasobów reklamowych.

- Wydajne i przejrzyste kupowanie mediów prowadzi do lepszych wyników dla marek. Odkrywając ViperBot, jesteśmy w stanie dać markom większe zaufanie do ich inwestycji cyfrowych, zapewniając jednocześnie skuteczność kampanii.

Jack Smith, dyrektor ds. produktów w DoubleVerify, powiedział:

- Ponieważ oszuści wciąż ewoluują i agresywnie atakują typy zasobów reklamowych o wysokiej wartości, dostawcy usług pomiarowych muszą nadrobić zaległości. Widzimy to w przypadku CTV i mobilnych zasobów reklamowych, gdzie wyższe CPM sprawiają, że jest to atrakcyjniejszy cel, ale tę nową taktykę przekierowywania można zastosować w wielu środowiskach.

DoubleVerify potwierdził, że wykrył i złagodził schemat „ViperBot" dla swoich klientów dzięki zespołowi naukowców, matematyków i analityków Fraud Lab. Więcej można poczytać tu.

Źródło: doubleverify.com 

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Streaming


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics Dongle G Google TV

Homatics Dongle G to odtwarzacz multimedialny 4K o kompaktowej konstrukcji...

269 zł Więcej...

Odbiornik DVB-T/T2/C AB TereBox 2T HEVC

Najnowszy hybrydowy (naziemno- kablowy) odbiornik DVB-T/T2/C (bez LAN) z MPEG-4/H.264...

119 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

129 zł Więcej...