We wtorek 10 maja otwarta została ANGA COM 2022. Ta wystawa i konferencja „Broadband, Television & Online”, odbywająca się w Kolonii w Niemczech, potrwa trzy dni. W tym roku w wydarzeniu udział bierze 390 wystawców z 33 krajów, którzy prezentują swoje produkty i rozwiązania na 22 tys. m kw. powierzchni. Towarzysząca wystawie konferencja obejmuje 36 paneli z udziałem 170 prelegentów. SAT Kurier jest patronem medialnym ANGA COM 2022. Relację z wydarzenia będzie można znaleźć w wydaniu SAT Kuriera 5-6/2022 w dystrybucji na początku czerwca.
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Zgodnie z hasłem wydarzenia „Where Broadband Meets Content”, ANGA COM będzie w najbliższych dniach miejscem spotkań i rozmów operatorów, sprzedawców i dostawców treści wokół kwestii związanych z szerokopasmowym dostępem i dystrybucją mediów. Po dwuletniej przerwie spowodowanej pandemią, odwiedzający mogą liczyć na wiele innowacji oraz liczne wydarzenia organizowane przez wystawców i sponsorów.
Wśród polskich wystawców na ANGA COM 2022 znajdują się:
Cellco Communications - dostawca pasywnych komponentów sieci światłowodowych, takich jak: splittery optyczne, patchcordy i pigtaile, moduły xWDM, złącza oraz adaptery;
Comptest Polska - niezależne centrum napraw pogwarancyjnych dla biznesu, zajmujące się sprzętem elektronicznym w zakresu telekomunikacji, networkingu czy automatyki;
Falcon V Systems - dostawca efektywnych kosztowo, skalowanych i niezastrzeżonych prawnie systemów dla operatorów MSO, w oparciu o Software Defined Networking (SDN) i Network Functions Virtualization (NFV);
GAMM-BUD - dostawca wdmuchiwarek Blue Dragon Jet do mikrokabli światłowodowych;
Optomer - dostawca szerokiej gamy przełącznic światłowodowych, osprzętu stacyjnego i kablowego, komponentów sieci dostępowych FTTX i napowietrznych;
Programiści - twórca systemów IT;
Salumanus - dostawca komponentów i systemów do transmisji danych: testujemy, wdrażamy i dzielimy się wiedzą;
VECTOR Technologies - dostawca dedykowanych rozwiązań w zakresie infrastruktury sieci dostępowych;
Xbest.pl - hurtownia światłowodów oraz akcesoriów światłowodowych.
Najważniejszymi punktami programu konferencji z 36 panelami jest 5 dyskusji na szczycie:
Digitalization Summit,
Media Summit,
Content Summit,
Fiber Summit,
International CTO Summit (w języku angielskim).
Wśród ponad 170 prelegentów znajdują się członkowie zarządu i dyrektorzy firm telekomunikacyjnych i medialnych, m.in. reprezentanci Amazon Prime Video, ARD, Deutsche Glasfaser, Deutsche Telekom, Discovery, Liberty Global, M-net, NetCologne, ProSiebenSat.1, RTL, Sky, Tele Columbus, Telefónica i Vodafone.
22 panele strategiczne dotyczą szerokiego zakresu aktualnych tematów branżowych. Oprócz skupienia się wdrażaniu infrastruktury światłowodowej, obejmują one również zagadnienia zrównoważonego rozwoju i regulacji. Nowym formatem konferencji jest Theme Day Smart Connectivity w czwartek 12 maja, który jest całkowicie bezpłatny. Najważniejsze tematy:
Smart Networks: Nowi inwestorzy i koncepcje zwiększania zasięgu
Smart Sustainability: Cyfryzacja to jedyny sposób na osiągnięcie zrównoważonego rozwoju (we współpracy z VATM)
Smart City i 5G: sieci, usługi, modele biznesowe
Smart Regions: innowacyjne koncepcje rozwoju infrastruktury światłowodowej
14 paneli technologicznych, głównie międzynarodowych, obejmuje takie tematy, jak FTTH, DOCSIS 4.0, Wi-Fi, RDK, OTT, usługi w chmurze, sztuczna inteligencja i zrównoważony rozwój.
Wejściówka na wystawę ANGA COM 2022 kosztuje 25 euro. Koszt udziału w konferencji zaczyna się od kwoty 120 euro.
Partnerami ANGA COM 2022 są m.in.: Allianz für Rundfunk- und Kulturfrequenzen, Deutsche TV-Plattform, Gigabitbüro des Bundes, Gracenote, SCTE Society for Broadband Professionals, SCTE Society of Cable Telecommunications Engineers, VATM oraz ZVEI. Sponsorami imprezy są: ASTRA Deutschland, AVM, QVC, Vantage Towers i Vodafone Deutschland. SAT Kurier jest patronem medialnym.
reklama
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.