reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Disney+ wprowadzi pakiet z reklamami

dodano: 2022-08-11 10:37 | aktualizacja: 2022-08-12 16:56
autor: Anita Kaźmierska | źródło: The Walt Disney Company/satkurier.pl

Disney+ Na dzień 2 lipca br. Disney+ miał 152,1 mln subskrybentów na całym świecie, wobec 137,7 mln trzy miesiące wcześniej i 116 mln rok wcześniej. Oznacza to wzrosty o odpowiednio 14,4 mln i 36,1 mln użytkowników tej platformy SVOD. 8 grudnia br. Disney+ zamierza wprowadzić w Stanach Zjednoczonych subskrypcję z reklamami. Podstawowy pakiet (z reklamami) będzie kosztował 7,99 dol. miesięcznie, a pakiet premium (bez reklam) 10,99 dol. miesięcznie lub 109,99 dol. rocznie. Tym samym cena subskrypcji Disney+ bez reklam wzrośnie o 3 dol. z obecnych 7,99 dol.

Disney+


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Spośród 152,1 mln subskrybentów Disney+, 44,5 mln pochodziło ze Stanów Zjednoczonych i Kanady, a 93,6 mln z rynków międzynarodowych, w tym 58,4 mln indyjskiej usługi Disney+ Hotstar. Poza Disney+ Hotstar i rynkami macierzystymi (USA, Kanada) Disney+ posiadało na dzień 2 lipca 49,2 mln subskrybentów (wzrost o 6 mln w drugim kwartale br.).
 

- Mieliśmy do czynienia ze świetnym kwartałem, podczas którego nasze światowej klasy zespoły kreatywne i biznesowe zapewniły doskonałe wyniki w krajowych parkach rozrywki, duży wzrost oglądalności sportu na żywo i liczby subskrybentów usług streamingowych. Z 14,4 mln subskrybentów Disney+ dodanych w drugim kwartale, mamy teraz łącznie 221,1 mln subskrypcji naszej oferty transmisji strumieniowej [wliczając w to również ESPN+ i Hulu - przyp. red.] - powiedział Bob Chapek, dyrektor generalny The Walt Disney Company.

- Kontynuujemy transformację rozrywki w miarę zbliżania się do drugiego stulecia naszej działalności, dzięki fascynującym, nowym opowiadaniom na wielu platformach i wyjątkowym, wciągającym doświadczeniom fizycznym, które przekraczają oczekiwania użytkowników, a wszystko to znajduje odzwierciedlenie w dobrych wynikach operacyjnych w tym kwartale.

Disney+ zadebiutował w Polsce dnia 14 czerwca 2022 roku, w cenie 28,99 zł miesięcznie za dostęp do filmów i programów Disneya, Pixara, Marvela, „Gwiezdnych wojen”, National Geographic oraz innych.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii VOD/OTT


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Kabel HDMI 2.1 8K UHD 2,5m

Najnowszy kabel HDMI o długości 2,5m w wersji v2.1 dla...

65 zł Więcej...

SAT Kurier abonament za 2022 rok

Roczna prenumerata magazynu SAT KURIER w 2022 r. z wysyłką...

109 zł Więcej...

SAT Kurier - 5-6/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 5-6/2022

12 zł Więcej...