reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj

Milion widzów El Clásico w Polsce

dodano: 2022-10-17 11:02 | aktualizacja: 2022-10-17 17:29
autor: Anita Kaźmierska | źródło: satkurier.pl/Eleven Sports

El Clasico Eleven Sports Niedzielny mecz El Clásico oglądało w polskiej telewizji milion widzów, poinformował w mediach społecznościowych Patryk Mirosławski, COO Eleven Sports w Polsce. To rekord, jeśli chodzi o oglądalność starcia Realu Madryt i FC Barcelony. Średnia oglądalność minutowa (AMR) tego meczu wyniosła dokładnie 1,003 mln widzów, z czego 688 tys. wybrało Eleven Sports, a 315 tys. CANAL+.

Eleven Sports
El Clasico Eleven Sports


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Transmisję El Clásico można było oglądać na kanałach Eleven Sports 1, Eleven Sports 1 4K, CANAL+ Premium lub CANAL+ 4K Ultra HD. Każdy z dwóch nadawców, pokazujących w Polsce ligowe starcie Realu Madryt z FC Barceloną (3:1), przygotował inne atrakcje okołomeczowe dla swoich widzów, a samo spotkanie skomentowali: Mateusz Święcicki i Sebastian Chabiniak w Eleven Sports oraz Adam Marchliński i Tomasz Ćwiąkała w CANAL+.

Średnia oglądalność minutowa na żywo niedzielnego hitu LaLiga Santander Real Madryt - FC Barcelona w Eleven Sports 1 wyniosła 687 770 widzów (AMR „live” Total Individuals 4+). To historyczny rekord, jeśli chodzi o transmisje w kanałach Eleven Sports. Ponadto zasięg (RCH), czyli liczba osób, które oglądały mecz przynamniej minutę, w tej samej grupie wyniósł 1 033 283, a udział w widowni (SHR) osiągnął 6,91 proc.

Studio w przerwie El Clásico śledziło średnio 550 932 widzów. Dane pochodzą od AGB Nielsen Media Research i obejmują wyłącznie oglądalność telewizyjną, bez streamingu w serwisach online.

Real Madryt – FC Barcelona, Eleven Sports 1:

Mecz (niedziela, 16 października, godz. 16:15)
Grupa Total Individuals 4+:
AMR „live”: 687 770
RCH „live”: 1 033 283
SHR „live”: 6,91 proc.
AMR „consolidated”: 703 286
RCH „consolidated”: 1 050 205
SHR „consolidated”: 7 proc.

Studio w przerwie meczu (niedziela, 16 października, godz. 17:08)

Grupa Total Individuals 4+:
AMR „live”: 550 932
RCH „live”: 559 035
SHR „live”: 5,46 proc.
AMR „consolidated”: 578 919
RCH „consolidated”: 591 762
SHR „condolidated”: 5,69 proc.

Jak wynika z danych Nielsena, dwa razy więcej widzów oglądało mecz w Eleven Sports niż w CANAL+, a łączna oglądalność El Clásico wyniosła 1 mln widzów. Dane te nie obejmują oglądalności w serwisach streamingowych.
 
Dodajmy, że El Clásico rozegrane 24 października 2021 roku miało łącznie 379 tys. widzów w Eleven Sports i CANAL+, co oznacza prawie trzy razy gorszy wynik niż w tym roku. Tak duży wzrost oglądalności wynika z gry od tego roku w FC Barcelonie Roberta Lewandowskiego.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Mini PC Homatics BOX R

Homatics BOX R to najnowszy odtwarzacz multimedialny 4K firmy Homatics...

389 zł Więcej...

SAT Kurier - 3-4/2022 wersja elektroniczna

Elektroniczna wersja SAT Kuriera 3-4/2022

12 zł Więcej...

Stojak ścienny regulowany 60-100cm

stojak ścienny boczny, ocynkowany

119 zł Więcej...