dodano: 2022-10-17 11:02 | aktualizacja:
2022-10-17 17:29
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: satkurier.pl/Eleven Sports
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Transmisję
El Clásico można było oglądać na kanałach
Eleven Sports 1, Eleven Sports 1 4K, CANAL+ Premium lub CANAL+ 4K Ultra HD. Każdy z dwóch nadawców, pokazujących w Polsce ligowe starcie Realu Madryt z FC Barceloną (3:1), przygotował inne atrakcje okołomeczowe dla swoich widzów, a samo spotkanie skomentowali: Mateusz Święcicki i Sebastian Chabiniak w Eleven Sports oraz Adam Marchliński i Tomasz Ćwiąkała w CANAL+.
Średnia oglądalność minutowa na żywo niedzielnego hitu LaLiga Santander Real Madryt - FC Barcelona w
Eleven Sports 1 wyniosła
687 770 widzów (AMR „live” Total Individuals 4+).
To historyczny rekord, jeśli chodzi o transmisje w kanałach Eleven Sports. Ponadto zasięg (RCH), czyli liczba osób, które oglądały mecz przynamniej minutę, w tej samej grupie wyniósł 1 033 283, a udział w widowni (SHR) osiągnął 6,91 proc.
Studio w przerwie El Clásico śledziło średnio 550 932 widzów. Dane pochodzą od AGB Nielsen Media Research i obejmują wyłącznie oglądalność telewizyjną, bez streamingu w serwisach online.
Real Madryt – FC Barcelona, Eleven Sports 1:
Mecz (niedziela, 16 października, godz. 16:15)
Grupa Total Individuals 4+:
AMR „live”: 687 770
RCH „live”: 1 033 283
SHR „live”: 6,91 proc.
AMR „consolidated”: 703 286
RCH „consolidated”: 1 050 205
SHR „consolidated”: 7 proc.
Studio w przerwie meczu (niedziela, 16 października, godz. 17:08)
Grupa Total Individuals 4+:
AMR „live”: 550 932
RCH „live”: 559 035
SHR „live”: 5,46 proc.
AMR „consolidated”: 578 919
RCH „consolidated”: 591 762
SHR „condolidated”: 5,69 proc.
Jak wynika z danych Nielsena,
dwa razy więcej widzów oglądało mecz w Eleven Sports niż w CANAL+, a łączna oglądalność El Clásico wyniosła 1 mln widzów. Dane te nie obejmują oglądalności w serwisach streamingowych.
Dodajmy, że
El Clásico rozegrane 24 października 2021 roku miało łącznie 379 tys. widzów w Eleven Sports i CANAL+, co oznacza prawie trzy razy gorszy wynik niż w tym roku. Tak duży wzrost oglądalności wynika z gry od tego roku w FC Barcelonie
Roberta Lewandowskiego.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.