reklama
reklama
SAT Kurier logowanie X
  • Zaloguj
ODBLOKUJ-REKLAMY.jpg

Milion widzów El Clásico w Polsce

dodano: 2022-10-17 11:02 | aktualizacja: 2022-10-17 17:29
autor: Anita Kaźmierska | źródło: satkurier.pl/Eleven Sports

El Clasico Eleven Sports Niedzielny mecz El Clásico oglądało w polskiej telewizji milion widzów, poinformował w mediach społecznościowych Patryk Mirosławski, COO Eleven Sports w Polsce. To rekord, jeśli chodzi o oglądalność starcia Realu Madryt i FC Barcelony. Średnia oglądalność minutowa (AMR) tego meczu wyniosła dokładnie 1,003 mln widzów, z czego 688 tys. wybrało Eleven Sports, a 315 tys. CANAL+.

Eleven Sports
El Clasico Eleven Sports


Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Transmisję El Clásico można było oglądać na kanałach Eleven Sports 1, Eleven Sports 1 4K, CANAL+ Premium lub CANAL+ 4K Ultra HD. Każdy z dwóch nadawców, pokazujących w Polsce ligowe starcie Realu Madryt z FC Barceloną (3:1), przygotował inne atrakcje okołomeczowe dla swoich widzów, a samo spotkanie skomentowali: Mateusz Święcicki i Sebastian Chabiniak w Eleven Sports oraz Adam Marchliński i Tomasz Ćwiąkała w CANAL+.

Średnia oglądalność minutowa na żywo niedzielnego hitu LaLiga Santander Real Madryt - FC Barcelona w Eleven Sports 1 wyniosła 687 770 widzów (AMR „live” Total Individuals 4+). To historyczny rekord, jeśli chodzi o transmisje w kanałach Eleven Sports. Ponadto zasięg (RCH), czyli liczba osób, które oglądały mecz przynamniej minutę, w tej samej grupie wyniósł 1 033 283, a udział w widowni (SHR) osiągnął 6,91 proc.

Studio w przerwie El Clásico śledziło średnio 550 932 widzów. Dane pochodzą od AGB Nielsen Media Research i obejmują wyłącznie oglądalność telewizyjną, bez streamingu w serwisach online.

Real Madryt – FC Barcelona, Eleven Sports 1:

Mecz (niedziela, 16 października, godz. 16:15)
Grupa Total Individuals 4+:
AMR „live”: 687 770
RCH „live”: 1 033 283
SHR „live”: 6,91 proc.
AMR „consolidated”: 703 286
RCH „consolidated”: 1 050 205
SHR „consolidated”: 7 proc.

Studio w przerwie meczu (niedziela, 16 października, godz. 17:08)

Grupa Total Individuals 4+:
AMR „live”: 550 932
RCH „live”: 559 035
SHR „live”: 5,46 proc.
AMR „consolidated”: 578 919
RCH „consolidated”: 591 762
SHR „condolidated”: 5,69 proc.

Jak wynika z danych Nielsena, dwa razy więcej widzów oglądało mecz w Eleven Sports niż w CANAL+, a łączna oglądalność El Clásico wyniosła 1 mln widzów. Dane te nie obejmują oglądalności w serwisach streamingowych.
 
Dodajmy, że El Clásico rozegrane 24 października 2021 roku miało łącznie 379 tys. widzów w Eleven Sports i CANAL+, co oznacza prawie trzy razy gorszy wynik niż w tym roku. Tak duży wzrost oglądalności wynika z gry od tego roku w FC Barcelonie Roberta Lewandowskiego.


Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.




Więcej z kategorii Oglądalność


Informacje
reklama
reklama
reklama
reklama
reklama
HOLLEX.PL - Twój sklep internetowy

Konwerter Unicable II Inverto 32 tunery (5520) EVOBOX

Konwerter Unicable II marki Inverto pozwala na jednoprzewodową (szeregową) transmisję...

219 zł Więcej...

Odbiornik AB CryptoBox 752HD Combo

Odbiornik HD Combo DVB-S2X, DVB-T2, DVB-C z kieszenią na moduły...

349 zł Więcej...

Odbiornik PULSe 4K Mini

PULSe 4K Mini - najnowszy odbiornik Ultra HD od słowackiej...

449 zł Więcej...