dodano: 2023-01-16 23:27 | aktualizacja:
2023-01-17 16:49
autor: Anita Kaźmierska |
źródło: Telewizja Polsat/satkurier.pl
Prosimy o wyłączenie blokowania reklam i odświeżenie strony.
Średnie udziały
Polsatu Sport, Polsatu Sport Extra, Polsatu Sport News i Polsatu Sport Fight za cały 2022 rok wyniosły
0,84 proc. Wynik ten daje nadawcy drugie miejsce w zestawieniu najchętniej oglądanych stacji sportowych w Polsce. W 2021 roku udziały te wyniosły 0,73 proc., więc zauważalny jest spory wzrost rok do roku. Ponadto warto zwrócić uwagę, że w 2021 roku pozycję wicelidera zajmowały kanały Eurosport, których udział w widowni wyniósł 0,75 proc.
Z powodu bezpłatnej dostępności w naziemnej telewizji cyfrowej, niejako poza konkurencją znalazł się
TVP Sport (1,1 proc.).
Pozostali nadawcy oferujący swoje usługi w płatnych sieciach i platformach, czyli
Eurosport (0,8 proc.),
CANAL+ Sport (0,33 proc.) oraz - również należący do Telewizji Polsat -
Eleven Sports (0,19 proc.) zajęli odpowiednio trzecie, czwarte i piąte miejsce. Na końcu stawki znaleźli się:
Extreme Sports, Motowizja i Fightklub.
Uwaga! Dane pochodzą z Nielsen Audience Measurement i nie obejmują oglądalności w serwisach streamingowych. Nie obejmują też wszystkich kanałów sportowych dostępnych na polskim rynku, a tylko te uwzględnione w badaniach Nielsena. Brakuje np. Eleven Sports 3 i 4.
Materiał chroniony prawem
autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy.